Re: [RomanianHomeComputer] Inlocuire rom codor pal 74S287 cu gal la hc91/2000

  • CoBra
    Message 1 of 23 , Apr 23, 2013
      Pai e posibil sa functioneze, dar daca introduci o defazare in circuitele alea nu stiu ce efect poate avea. Oricum functionarea difera fata de original...

      From: CoBra <jesse_blue7@...>
      To: RomanianHomeComputer@yahoogroups.com
      Date: Tuesday, April 23, 2013, 5:35 PM

      Mie nu mi-e clara o chestie:

      7495 deplaseaza pe frontul negativ al tactului.

      Orice alt registru de deplasare inca in fabricatie (inclusiv cele din solutiile de inlocuire a 7495 postate aici) deplaseaza pe frontul pozitiv.

      Ai tinut seama si de chestia asta atunci cind ai descris solutiile astea de inlocuire? Ca eu parca n-am retinut sa fi constatat asta.

      From: CoBra <jesse_blue7@...>
      To: RomanianHomeComputer@yahoogroups.com
      Date: Saturday, April 20, 2013, 11:35 PM

      Pai bine, dar nu prea mi-e clar:

      Pe vremea aia industria ruseasca mergea ca lumea, faceau integrate la greu. Tu pomenesti de echivalentul asta bulgaresc pentru 8272.

      Dar daca vrem in ziua de azi sa mai cumparam integrate rusesti si bulgaresti, oare se mai fabrica? De exemplu, mai gasesti in ziua de azi echivalentul rusesc al lui 7495 pe undeva daca vrei sa-l cumperi? Si unde? Trebuie sa te duci in vizita la mama Rusia si sa intri prin magazine, sau ce? Eu din cite am citit inteleg ca toate astea s-au fabricat pe vremea comunista, iar dupa aia nu mi-e clar daca industria lor s-a mai pastrat sau a urmat aceeasi tendinta ca la noi (vindem tot distrugem tot).

      From: rjoco77 <rjoco@...>
      To: RomanianHomeComputer@yahoogroups.com
      Date: Friday, April 19, 2013, 11:40 AM

      Buna tuturor,

      Am reusit sa emulez rom-ul cu gal 16v8 in proportie de 99.8% adica 1022 din 1024 biti.
      Cele doua diferente sunt doar pe iesierea O4, deoarece pe acest pin sunt cele mai multe schimbari si nu am avut destule celule OLMC ca sa emulez pe toate.
      Am incercat si nu vad nici o diferenta la afisare fata de prom, toate culorile si imaginea este ok, diferenta ce am gasit este ca prom-ul se incalzeste iar gal-ul deloc.
      Am uploadat fisierul prom_gal_hc91_2000.zip in sectiune ROM,iar archiva sunt incluse jdec-ul(aceasta trebuie scris in gal),dump-ul original, dump-ul emulat, informatti de conectare si cateva imagini.
      Cine nu are programator gal aici gaseste o sechema si program http://www.armory.com/~rstevew/Public/Pgmrs/GAL/_ClikMe1st.htm
      este destul de simplu, o data am facut si eu si mergea(am facut reglare vpp manual ca sa fie si mai simplu), acum am un programator chinezesc si cu acela am programat.
      Un alt programator gal http://elm-chan.org/works/pgal/report_e.html

      Pe de alta parte caut un if1 de hc91 defect (de vanzare sau imprumut), o sa incerc sa repar intentionez sa fac cateva experimente cu el, dupa care pot sa si returnez la proprietar daca e cazul.
      Mai caut si un 8272(controller floppy) sau echivalent D765.

      Multumesc.

      <*> Your email settings:
          Individual Email | Traditional

      <*> To change settings online go to: