Pornire automata programul "run"

  • viomusicstudio@ymail.com
    Message 1 of 8 , Apr 14, 2013
      Am tras niste jocuri in format tap comprimat de pe site-ul lui George C., le-am pus pe o disketa cu programul Hc disk explorer, merg fara probleme. Am incarcat un program "run" de pe o alta disketa si incarca jocurile fara problema. Am salvat programul "run" pe disketa pe care am pus jocurile in format tap cu linia de comanda "save *"d";1;"run". La rularea comenzii run si enter programul "run" se incarca dar nu porneste automat, apare ok 0:1 si trebuie iar sa dau run pentru a rula si a incarca jocurile de pe disketa. Cum sa fac ca programul "run" sa se incarce automat ca pe celelalte diskete ? Trebuie salvat in alt fel ?
    • Alex Badea
      Message 2 of 8 , Apr 14, 2013

        Ca si la salvarea pe caseta, autorun e optional si se activeaza cu LINE. E.g.

        SAVE *"d";1;"run" LINE 1

        (sau 0 sau care linie vrei sa ruleze)

        Cheers,
        Alex

      • Viomusic Studio
        Message 3 of 8 , Apr 15, 2013
          Mersi, dupa atatia ani am uitat cum faceam pe vremuri :) .

          Message 4 of 8 , Apr 15, 2013
            Cand incerc sa salvez cu SAVE *"d":1:"run" LINE 1   imi da eroarea : Disk 'R/O', 0:1

[...]

          • cosminvs
            Message 5 of 8 , Apr 15, 2013
              Vezi tab-ul de protectie la scriere. R/O vine de la Read Only.

              Trimis de pe tableta Samsung

              Viomusic Studio <viomusicstudio@...> a scris:

              Message 6 of 8 , Apr 15, 2013
                Este pus, pana la urma a luat-o dar pe alte diskete iar face asa. Sa fie de la floppy ?

                Message 7 of 8 , Apr 15, 2013

                  Cred ca am dat peste chestia asta si in emulator.  Poti sa incerci sa stergi fisierul inainte, e.g.:

                  ERASE "d";1;"run"

                  Cheers,
                  Alex

                  Message 8 of 8 , Sep 21, 2013

                    Ai programul "RUN" in memorie si vrei sa-l salvezi pe alta discheta:

                    CLEAR #: SAVE *"d";1;"RUN" LINE 1

                    De la ultima comanda de tip SAVE s-a creeat in memoria RAM din IF1 o harta a discului. Aceasta operatiune dureaza cateva secunde. Pentru a nu mai pierde acest timp la comenzile SAVE ulterioare IF1 foloseste aceasta harta a discului (care contine toate unitatile de alocare in uz). Deci daca de la ultima comanda de tip SAVE ai schimbat discheta IF1 "s-a prins" si a marcat drive-ul ca R/O. deci prin comanda CLEAR # discul devine R/W.

                    Poti scrie ultima linie a programului RUN de forma:

                    9999 CLEAR #: ERASE "d";1;"RUN": SAVE *"d";1;"RUN" LINE 1

                    cand faci vre-o modificare in program salvezi cu GO TO 9999 indiferent pe ce discheta vrei.

                    Salut,