Re: Invitatie pt. cei din Iasi

    Message 1 of 3 , Sep 10, 2007
      --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, "cristidumi2003"
      <cristidumi2003@...> wrote:

      > Pentru cei pasionati de detalii tehnice si care sunt din Iasi: va
      > invit sa treceti pe la facultatea de AC pentru discutii ;) Pentru ca
      > discutiile online sunt greoaie, mai ales ca nu toata lumea este
      > interesata de aspecte tehnice HW-SW ...

      Cred totusi ca sunt multi pasionati pe forum care ar aprecia ceea ce
      ne puteti spune.

      P.S. Inca nu am realizat interfata hc91-vga ,dar studiez problema.
    • Cristian Dumitriu
      Message 2 of 3 , Sep 10, 2007
        Interfata HC-91 VGA se realizeaza folosind 3 tranzistoare in montaj repetor pe emitor pentru separatie si conversia nivelurilor de tensiune in domeniul analogic. 0-7V. In rest nu sunt alte probleme. Eventual 2 buffere pe semnalele de sincronizare.

        Choose the right car based on your needs. Check out Yahoo! Autos new Car Finder tool.