CoBra Reloaded - v.0.2 SCH+PCB+GERBER - ep.4/5 (PAL Coder)

  • CoBra
    Message 1 of 5 , Mar 31, 2013
    • 1 Attachment
    • 1.1 MB
    Nu te contrazic, concluzia ta e una echilibrata. Daca vine vorba de serviciu, orice sistem de operare e bun atit timp cit isi face datoria pe felia lui. Daca nu se descurca pe mai multe felii, folosesti mai multe sisteme de operare care se descurca fiecare pe-a lui.

    Eu insa nu prea mai sufar Microshit (Oriffice+Out of Luck+Windblows 7 times+orice a mai inventat ca sisteme de operare pe "smartfoane" "smartpade" computere auto etc.) ca notiune in general si ca soft de folosit pe plan personal in special.

    Nu am deloc acelasi resentiment fata de nimic altceva, nici Mac OS, nici Unix-uri, nici Linux, nici Cisco, nici OS Martian sau Venusian sau orice altceva.

    Ca sistem de operare personal, n-as mai folosi nimic marca Microshit nici sa ma plateasca, pentru ca nu am incredere in softul lor. E un mijloc perfect de spionaj si hartuire a utilizatorului ignorant, si de catre Microshit si de catre hackeri, care se folosesc de avantajul ca e cel mai popular producator de sisteme de operare. Nu ai nici un control asupra lui si se presupune ca trebuie sa te supui diverselor cretinitati neasteptate care se implinta cind te astepti mai putin (programe care se trezesc din senin ca trebuie sa-si faca nu stiu ce naiba de update sau pur si simplu sa-si contacteze website-ul natal care le-a fatat - asta fiind un exemplu foarte frecvent dar nu singurul).

    In fine, sa revenim la CoBrele noastre, atasez aici o arhiva cu structura de directoare si fisiere a prototipului v.0.2 pentru care am postat fisierele Gerber si schemele. Eu lucrind in Linux, arhiva asta ar trebui dezarhivata undeva pe un sistem de fisiere Linux, pentru ca foloseste niste link-uri simbolice de directoare.

    Pentru a edita scheme sau cablaje, trebuie intrat in respectivul director de proiect si deschisa o consola in el, din care se ruleaza gschem sau pcb cu argumentul nume de fisier al schemei "sch-ro/Circuit...." sau cablajului "pcb/main_board...."

    Eu am folosit gschem 1.5.0 si pcb-20081128.

    gschem nu are versiune de windblows dar pcb are, totusi nu stiu cum va merge sa editezi cu pcb de windblows ca n-am incercat niciodata.

    PDF-urile sint generate cu Ghostscript din Linux, pentru windblows iar nu sint sigur cum ai putea sa le generezi in formatul meu.

    Dar in fine, daca vrei sa incerci, uite ai aici materia prima.

    From: copcea@... <copcea@...>
    To: "RomanianHomeComputer@yahoogroups.com" <RomanianHomeComputer@yahoogroups.com>
    Date: Sunday, March 31, 2013, 9:59 AM

    Foarte tare.
    Nu poti sa pui si sursele de la PDF-urile astea? In caz ca vreun nebun ca mine vrea sa mai lucreze pe ele...

    Cristian