Clona ruseasca-Byte

  • tdragoslaurentiu
    Message 1 of 5 , Sep 2, 2007
      Salut
      Am si eu o clona
      ruseasca "Byte"...http://k1.dyndns.org/Vintage/Sinclair/82/Clones/Russia
      /Byte%20(black%20model)/
      Daca poate sa ma ajute cineva cu "pinout"-ul de la conectorul video
    • Mihai
      Message 2 of 5 , Sep 3, 2007
        Salut, am eu un Byte cu tote accesoriile.Cablu de tv are un DIN cu 7
        pini intr-o parte si mufa euroscart in celalant capat.Diseara am sa
        postez si cum sunt conectate(acum trebuie sa plec la servici).
      • tdragoslaurentiu
        Message 3 of 5 , Sep 4, 2007
          --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, "Mihai" <gadjomisu@...>
          wrote:

          > Salut, am eu un Byte cu tote accesoriile.Cablu de tv are un DIN cu 7
          > pini intr-o parte si mufa euroscart in celalant capat.Diseara am sa
          > postez si cum sunt conectate(acum trebuie sa plec la servici).

          Multumesc pentru ajutor, dar esti sigur ca vorbim de acelasi Byte?
          Jucaria mea are mufa DIN cu 5 pini nu cu 7 cum ai tu..
        • Mihai
          Message 4 of 5 , Sep 4, 2007
            Al meu e cu DIN 7.M-am uitat la al tau si pare intradevar sa
            aiba DIN 5pini.Imi pare rau ca nu pot sa te ajut.Daca crezi ca te
            ajuta cu ceva pot sa-ti trimit schema la cablul meu.are conectati 4
            pini din 7.
          • tdragoslaurentiu
            Message 5 of 5 , Sep 4, 2007
              wrote:

> [...]
              > aiba DIN 5pini.Imi pare rau ca nu pot sa te ajut.Daca crezi ca te
              > ajuta cu ceva pot sa-ti trimit schema la cablul meu.are conectati 4

              Salut
              Daca nu-i deranjul prea mare poti sa postezi pinout-ul de la cablul
              tau, cine stie poate ma ajuta cumva...