Re: Chestii de vanzare

  • Ioan
    Message 1 of 3 , Jul 29, 2007
      --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, grecu cristi
      <grecucris@...> wrote:

      > - HC-91, tastatura cu 50 de taste, arata si merge foarte bine. Nu
      are sursa. 15 RON
      > - Interfata Kempston de la Electronica: 5 RON
      > - Interfata pentru Kempston si creion optic de la ICE Felix: 6 RON
      > - O mare parte din arhiva hobBIT in original + almanah 1991: 2 RON
      (sa-mi scot si eu transportul; daca nu o vrea nimeni o duc la reciclat)
      > - Joystick de la ICE Felix, n-are mufa: 3 RON
      >

      > Anunt numai pentru Bucuresti.

      Te scap eu de HC si ma gandesc si daca am ce face cu creionul optic.
      Asigur si transport gratuit in perioadele mai putin calduroase ale
      zilei :-b
      Lasa-mi un numar de telefon sau vorbim pe messenger.

      P.S. Nu stii pe cineva care vrea sa scape de un Commodore C64 ?
    • grecu cristi
      Message 2 of 3 , Jul 29, 2007
        Azi de dimineata m-a contactat un nene care vrea sa cumpere "cam" tot ce am de oferit.
        Deci imi pare rau pentru cei care vroiau cate ceva, dar ii rog sa posteze in Database>Items for sale ce si-ar dori.