Chestii de vanzare

  • grecu cristi
    Message 1 of 3 , Jul 28, 2007
      - HC-91, tastatura cu 50 de taste, arata si merge foarte bine. Nu are sursa. 15 RON
      - Interfata Kempston de la Electronica: 5 RON
      - Interfata pentru Kempston si creion optic de la ICE Felix: 6 RON
      - O mare parte din arhiva hobBIT in original + almanah 1991: 2 RON  (sa-mi scot si eu transportul; daca nu o vrea nimeni o duc la reciclat)
      - Joystick de la ICE Felix, n-are mufa: 3 RON

      Anunt numai pentru Bucuresti.

      Fussy? Opinionated? Impossible to please? Perfect. Join Yahoo!'s user panel and lay it on us.
    • Ioan
      Message 2 of 3 , Jul 29, 2007
        --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, grecu cristi
        <grecucris@...> wrote:

> [...]
        (sa-mi scot si eu transportul; daca nu o vrea nimeni o duc la reciclat)
        > - Joystick de la ICE Felix, n-are mufa: 3 RON

        Te scap eu de HC si ma gandesc si daca am ce face cu creionul optic.
        Asigur si transport gratuit in perioadele mai putin calduroase ale
        zilei :-b
        Lasa-mi un numar de telefon sau vorbim pe messenger.

        P.S. Nu stii pe cineva care vrea sa scape de un Commodore C64 ?
      • grecu cristi
        Message 3 of 3 , Jul 29, 2007
          Azi de dimineata m-a contactat un nene care vrea sa cumpere "cam" tot ce am de oferit.
          Deci imi pare rau pentru cei care vroiau cate ceva, dar ii rog sa posteze in Database>Items for sale ce si-ar dori.