Interfata 1 pentru un HC91

  • dan_g_79
    Message 1 of 3 , May 26 7:56 AM
      As dori o IF1 pentru un HC91 daca are cineva. Nu neaparat cu tot cu
      plastic, poate fi si numai placa.
      Deasemenea mai caut o unitate de disc Commodore (1541,1571,1581),
      informativ arata ca in link-ul de mai jos:
      http://www.classiccomputer.de/com/1541b1.jpg

      Apropo de IF1, a reusit sa foloseasca cineva portul serial de pe ea
      pentru conectarea unui terminal serial?
      Message 2 of 3 , May 26 8:24 AM

        Cred ca am eu o interfata, dar trebe reparata, ca nu merge...

        Am reusit o comunicatie cu seriala unui HC 2000 si PC-ul. Ideea e ca
        HC-ul la receptie, merge mult mai greu ca la transmisie, de aceea se
        impune o mica pauza intre octetii trimisi catre HC. Programul pe
        care-l folosesc pe PC ca terminal e Tera Term,
        http://hp.vector.co.jp/authors/VA002416/teraterm.html , care are
        optiune la transmisie de a introduce o pauza (1 milisecunda e deajuns)
        intre octeti. Fara aceasta pauza, HC-ul da erori de receptie. Chiar si
        asa, receptia e lenta, chiar la 19200 baud, e de aproximativ 1500
        baud, la ochi, dar transmisia HC->PC e ok.
        Pinii sunt descrisi aici:
        http://old-computers.com/museum/hardware.asp?t=2&c=911&st=1 .

        --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, "dan_g_79" <dan_g_79@...>
        wrote:

> [...]
        > http://www.classiccomputer.de/com/1541b1.jpg
        >
        > Apropo de IF1, a reusit sa foloseasca cineva portul serial de pe ea

      • Ioan
        Message 3 of 3 , Jul 29, 2007
          wrote:

> [...]
          > http://www.classiccomputer.de/com/1541b1.jpg
          >
          > Apropo de IF1, a reusit sa foloseasca cineva portul serial de pe ea

          Cred ca am gasit intamplator la cineva un floppy de Commodore, vezi
          aici http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?act=ST&f=12&t=10515&hl=