Re: [RomanianHomeComputer] Re: CoBra + FDD [1 Attachment]

  • Bubu Bububu
    Message 1 of 71 , Feb 1, 2013

      --- On Thu, 1/31/13, CoBra <jesse_blue7@...> wrote:

      From: CoBra <jesse_blue7@...>
      Subject: Re: [RomanianHomeComputer] Re: CoBra + FDD [1 Attachment]
      To: RomanianHomeComputer@yahoogroups.com
      Date: Thursday, January 31, 2013, 7:39 PM

      Da Liviu, asta rezulta din descrierea facuta de Bogdan.
      Deci practic ideea e ca in loc de NVS folosit pentru TRG3,
      se foloseste SCR, ceea ce e cam tot aia pentru ca sint
      semnale cu aceeasi perioada, numai ca factorii de umplere
      sint inversati, dar asta nu conteaza pentru ca intrarile CLK/TRGx
      de la Z80-CTC sint activate pe front, nu pe nivel.
      Da, acum e de inteles ca merge, interesanta e ideea de a folosi
      un TTL cu porti cu colector in gol in conjunctie cu porti cu diode,
      ca altfel un TTL normal n-ar suporta la iesire o dioda prin care
      sa vina semnal de la alta iesire TTL.

      Dar cum eu personal m-am lamurit care e treaba cu portile cu
      diode in circuite cu TTL-uri, n-am sa folosesc asa ceva oricum.

      Si de dragul corectitudinii, am sa atasez si eu aici aceeasi imagine
      pe care a postat-o Bogdan, dar cu notatiile pinilor la conectorul
      de interfata conforme cu manualul original.

      CoBra

      Message 71 of 71 , Feb 4, 2013
        Da, la inceputul codului de BOOT se copiaza tot codul la inceputul DRAM#0, adica la 8000h. Dupa aia, la apasarea tastei D, rutina de incarcare CP/M schimba configuratia hardware in configuratie de CP/M si face jump continuind executia codului copiat anterior, dupa care mai copiaza inca o data tot codul de BOOT la sfirsitul DRAM#3.

        Da, daca ai putea sa detaliezi un pic cum trebuie lucrat cu HCTEST.BIN, ar fi foarte util pentru ca efectiv n-am putut sa-mi dau seama ce sa-i fac. Poate ar trebui sa lucrez cu el ca si cu un BOOT, si nu sa-l lansez ca pe BASIC?

        Dar problema e ca din configuratia de BOOT nu e toata memoria vizibila. In configuratia de modificare 80K e vizibil doar DRAM#0 si DRAM#1, deci doar astea pot fi testate...

        73!