Upload carti noi (sau vechi...)

    Message 1 of 2 , Apr 23, 2007

      La cerere, am scanat intr-o rezolutie mai buna (greyscale) cartea
      "Limbajul Masina al calculatoarelor ZX Spectrum" de Mircea Mihail
      Popovici. Se gaseste aici: http://www.box.net/shared/vimtq2s7bu . Dar
      a meritat, e o carte buna, are multe rutine interesante in asamblare Z80.

      Urmeaza alte 2, Spectrum-related:
      - "Din spectacolul informaticii - Calculatorul personal" de Ion
      Diamandi si Ion Odagescu, Editura Militara, 1991 - matematica aplicata
      in BASIC
      - "Introducere in PROLOG - un limbaj al inteligentei artificiale
      pentru ZX Spectrum, HC, Cobra, TIM-S, CIP, JET" de Ryurick Marius
      Hristev, Editura APH

      Sper sa foloseasca cuiva. :)
      Message 2 of 2 , Jun 25, 2007

        Asa cum am zis (acum vreo 2 luni :D) am scanat inca 2 carti, cele
        descrise mai jos. Link-urile pt download:

        Ion Diamandi, Ion Odagescu - Din spectacolul informaticii -
        Calculatorul Personal
        http://www.box.net/shared/b4g686zxmr

        Ryuric Marius Hristev - Introducere in Prolog
        http://www.box.net/shared/tfi0ya0ui8

        Spor.

        --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, "George Chirtoaca"