Caut sa cumpar/imprumut HC91 + FDD 5.25

  • Адриан Гост
    Message 1 of 4 , Jan 25, 2013
      Salut. Caut sa cumpar (sau sa imprumut pentru 2-3 saptamani) un HC90/91 + interfata pt FDD + FDD de 5.25 inchi.

      Am nevoie ca HC-ul sa stie si CP/M. Nu mai stiu daca si HC90 stia. Parca doar HC91.

      Pentru ce-mi trebuie: Am niste dischete vechi pe care mi-am facut educatia de programator de assembler :) si as vrea sa incerc sa salvez ce-i pe ele.

      Alternativ: Poate aveti doar un FDD de 5.25 si stiti vreo metoda sa citesc dischete in Windows (metoda verificata personal pls, ca am mai avut un floppy de 5.25 la PC si cu info de pe net n-am reusit sa-mi fac treaba).

      (Sorry pt. spam cu mesajele anterioare. N-am mai postat aici.)

      Merci,
      Adi
    • george_chirtoaca
      Message 2 of 4 , Jan 27, 2013

        Solutia cea mai simpla pentru tine cred ca e o unitate de 5.25 atasata la un PC. Am facut asta mai demult, si am incercat din nou azi, si merge.
        Unitatea o conectezi ca drive A:, pentru ca multe calculatoare nu mai accepta unitatea B:.
        Daca vrei, pot sa copiez eu dischetele, sau sa-ti imprumut unitatea de 5.25, daca esti in Bucuresti.

        --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, Адриан Ð"остин wrote:

> [...]
        >
        > (Sorry pt. spam cu mesajele anterioare. N-am mai postat aici.)

      • Адриан Гост
        Message 3 of 4 , Jan 29, 2013
          Salut

          Merci pt info. Tocmai am intrebat de o unitate d-asta printre prieteni, am cautat si pe net, dar nu gasesc. O problema este si panglica, pentru ca din cate stiu unitatile de 5.25 vin cu conector tip finger (la marginea cablajului).

          Daca ai putea sa-mi imprumuti unitatea + panglica, ar fi super :)

          Cand/unde sa vin dupa ea? Tel meu e 0726.567.083.

          Merci,
          Adi

          --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, "george_chirtoaca" wrote:

> [...]
          > Daca vrei, pot sa copiez eu dischetele, sau sa-ti imprumut unitatea de 5.25, daca esti in Bucuresti.

        • Vio Musicstudio
          Message 4 of 4 , Jan 29, 2013
            Va salut pe toti pasionatii de home computers. Caut sa iau un Spectrum ZX 2 sau 3 sau Commodore, este un C 64 pe okazii dar vad ca nu seamana deloc cu C64 care este pe net. Este vreo clona/facatura ? Merita banul ?http://www.okazii.ro/computere-altele/commodore-64-calculator-pt-colectie-a122864098

            De la: �дриан Го�тин <adigostin@...>
            Către: RomanianHomeComputer@yahoogroups.com
            Trimis: Marţi, 29 Ianuarie 2013 13:48:16
            Subiect: [RomanianHomeComputer] Re: Caut sa cumpar/imprumut HC91 + FDD 5.25