Ofer HC

  • Mihai Iancu
    Message 1 of 4 , Jan 16, 2013
      Salut!

      Aveam, cand eram in facultate, un club de electronica. Ulterior nu s-a mai ocupat nimeni si s-a desfiintat. Am recuperat, printre altele, de acolo si un HC (am impresia ca e 85, dar nu sunt foarte sigur).

      Acum acel HC sta la ai mei acasa si este suport de praf, ca eu nu am efectiv timp sa ma ocup si de el (cum a fost initial planul).

      Asa ca m-am gandit sa dau acel HC, pe principiul mai bine lucreaza cineva cu/la el decat sa stea degeaba la mine.

      Nu am la el nici sursa sau unitate FDD. De asemenea, nu stiu daca mai functioneaza, dar ceva imi spune ca el chiar daca nu mai functioneaza ar avea defecte minore :)

      So, daca este cineva amator, astept pe mailul personal un semn (ca sa nu umplem grupul de mailuri).

      Mihai

    • adrian silvas

          Message 4 of 4 , Jan 17, 2013
            Si eu l-as vrea sa-l restaurez sa-l pun la colectie.
            Toate cele bune
            Bogdan

            Sent from my iPhone