Re: Actualizare pagina documentatie

  • marincr
    Message 1 of 9 , Feb 14, 2007
      eu zic ca e un lucru bun ca se ocupa cineva ca aceste "amintiri" sa nu
      fie sterse de timp . tin minte ca atunci aveam numai 3 carti (de fapt
      o carte in 3 volume) si cam atat . in rest jocuri pe casete si agonia
      intreruperii curentului fix cand mai avea oleaca sa se incarce jocul
      si disperarea lui taicamiu care repara mai tot timpul televizorul
      folosit cu orele incontinuu . mie mi-au placut acele timpuri si va
      respect pt efortul depus . p. s . nici macar HC nu am avut , am avut
      un Sintez care zic eu era mai ergonomic ca HC mai ales la tastatura ,
      dar asta e influenta de la rusnaci , ca la noi in iasi HC puteai sa
      cumperi doar de pe la studenti sau profesori .

      Un sincer multumesc din Iasi , Cristi Marinescu , posesor inca de
      playstationul vremii 1990 :d
    • muraru dan
      Message 2 of 9 , Feb 14, 2007
        multumesc f mult pt efortul depus in publicarea
        acestor minunate manuale
        insa am si eu o problema
        inainte nu mergea insa acum pot descarca pdfurile
        cartilor publicate (tot ce e in books) si a schemei
        calculatorului cobra. Insa sunt corupte. am incercat
        de pa mai multe pcuri conectate la provideri diferiti.

        Semnalez acest lucru pt ca consider ca e o problema cu
        serverul si nu cu documentele in sine
        Daca se poate remedia ceva ar fi minunat pt ca sincer
        eu sunt maniac in ce priveste "pcurile" acelor timpuri
        simi place orice din acea perioada,chiar daca seamana
        si poate unii le considera neinteresante
        cu stima

        --- George Chirtoaca <george_chirtoaca@...>

        mailto:RomanianHomeComputer-fullfeatured@yahoogroups.com

        The all-new Yahoo! Mail goes wherever you go - free your email address from your Internet provider. http://uk.docs.yahoo.com/nowyoucan.html
      • Cristian Dumitriu

          Message 4 of 9 , Feb 15, 2007
            Pentru cine este din Iasi si este interesat practic de invatarea si dezvoltarea acestor calculatoare il invit sa vina pe la Facuiltatea de Automatica si Calculatoare sa ne cunoastem personal!

            8:00? 8:25? 8:40? Find a flick in no time
            with theYahoo! Search movie showtime shortcut.
            Message 5 of 9 , Feb 15, 2007
              Salut,

              Multumita lui Liviu, am adaugat urmatoarele documente:

              Manual ROM Opus: http://www.box.net/public/qqda8nm39k

              Scheme calculator Cobra cu o rezolutie mai buna:
              http://www.box.net/public/vibynj3h3o

              Daca unele fisiere par corupte, e de la googlepages (expirarea
              benzii). Incerc sa le mut pe toate pe alt server.

              Multumim Liviu.