Re: [RomanianHomeComputer] Re: Emulator HC 2000 pentru Spectrum +3

  • VioMusic Studio
    Message 1 of 8 , Oct 26, 2012
      Multumiri. Ar fi fost interesant ca emulatorul sa functioneze si direct cu floppyul real al pc-ului si sa citeasca floape de HC ca un HC adevarat

      Message 2 of 8 , Nov 20, 2012
        Salut,

        Avem o noua versiune de emulator de HC 2000 pentru Spectrum +3, de la Rares Atodiresei. Acum si cu suport de CP/M. Am urcat-o aici[0], si aici[1]. Multumim Rares.

        [1]https://sites.google.com/site/georgechirtoaca/projects