Re: colete expediate (was: donatie)

  • Misu
    Message 1 of 37 , Sep 30, 2012
      Salutari,
      calculatorul CIP01 galben si tastatura fara taste au ajuns la mine. Calculatorul functioneaza, cred ca are ceva contacte imperfecte dar se rezolva. Are cip-ul de eprom schimbat cu un27C128 si ROM-ul de Sinclair.Multumesc lui Jimmy pentru donatie si lui Mihai, pe care am avut ocazia sa-l cunosc personal, pentru transport.
      Toate cele bune, Mihai.

      --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, Mihai <hawk@...> wrote:

      > Salutare lista,
      >
      > Am luat sculele si am pregatit si coletele. Au plecat:
      > La cedrik: un CIP03 pentru el si un HC91 pentru Andrei (sunt vecini deci se descurca intre ei)
      > La djklauss: un CIP03 cu B lipsa si sursa de HC91 (musai sa te uiti inauntru inainte sa o bagi in priza, parca joaca ceva acolo; de asemenea nu sunt sigur ca firele sunt in regula)
      > La cristi: 1 CIP03, 1 HC91 si 1 joystick

> [...]
    • VioMusic Studio
      Message 37 of 37 , Oct 11, 2012
        Are cineva un Commodore 64 sa imi doneze si mie?  Sau macar o suma modica sa dau pe el? As dori tare mult sa am unul, eventual functional. Multumiri.