Actualizare pagina documentatie

    Message 1 of 9 , Feb 10, 2007
      Salut,

      Am adaugat pe pagina cu documentatie
      http://george.chirtoaca.googlepages.com/documentation.html urmatoarele:

      Manual HC-90: http://www.box.net/public/apt8anf87v

      A. Petrescu, N. Tapus - ABC de calculatoare personale - Volum 2:
      http://www.box.net/public/dmbihgyn29

      Schema CIP-03
      http://www.box.net/public/yzedy3t002
    • Cristian Dumitriu
      Message 2 of 9 , Feb 14, 2007
        Nu prea inteleg interesul pentru toate manualele astea care iti spun cum sa apesi tastele doar si oricum sint identice 95%...

        Now that's room service! Choose from over 150,000 hotels
        in 45,000 destinations on Yahoo! Travel
        to find your fit.
        Message 3 of 9 , Feb 14, 2007
          Salut,

          Asa e, sunt cam identice si copiate. Le-am pus totusi ca pentru
          arhiva. Daca cineva vrea sa vada cum arata exact manualul care venea
          cu HC X, acum il are.

          --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, Cristian Dumitriu
          <cristidumi2003@...> wrote:

> [...]
          > Now that's room service! Choose from over 150,000 hotels
          > in 45,000 destinations on Yahoo! Travel to find your fit.

        • muraru dan
          Message 4 of 9 , Feb 14, 2007
            scuza-ma
            insa nici sensul acestor calculatoare nu mai poate fi inteles in ziua de azi
            totul sta in pasiune si in amintirile ce le avem din acea perioada
            daca ele exista desigur

            Cristian Dumitriu <cristidumi2003@...> wrote:
            Nu prea inteleg interesul pentru toate manualele astea care iti spun cum sa apesi tastele doar si oricum sint identice 95%...

            The all-new Yahoo! Mail goes wherever you go - free your email address from your Internet provider.

          • marincr
            Message 5 of 9 , Feb 14, 2007
              eu zic ca e un lucru bun ca se ocupa cineva ca aceste "amintiri" sa nu
              fie sterse de timp . tin minte ca atunci aveam numai 3 carti (de fapt
              o carte in 3 volume) si cam atat . in rest jocuri pe casete si agonia
              intreruperii curentului fix cand mai avea oleaca sa se incarce jocul
              si disperarea lui taicamiu care repara mai tot timpul televizorul
              folosit cu orele incontinuu . mie mi-au placut acele timpuri si va
              respect pt efortul depus . p. s . nici macar HC nu am avut , am avut
              un Sintez care zic eu era mai ergonomic ca HC mai ales la tastatura ,
              dar asta e influenta de la rusnaci , ca la noi in iasi HC puteai sa
              cumperi doar de pe la studenti sau profesori .

              Un sincer multumesc din Iasi , Cristi Marinescu , posesor inca de
              playstationul vremii 1990 :d
            • muraru dan
              Message 6 of 9 , Feb 14, 2007
                multumesc f mult pt efortul depus in publicarea
                acestor minunate manuale
                insa am si eu o problema
                inainte nu mergea insa acum pot descarca pdfurile
                cartilor publicate (tot ce e in books) si a schemei
                calculatorului cobra. Insa sunt corupte. am incercat
                de pa mai multe pcuri conectate la provideri diferiti.

                Semnalez acest lucru pt ca consider ca e o problema cu
                serverul si nu cu documentele in sine
                Daca se poate remedia ceva ar fi minunat pt ca sincer
                eu sunt maniac in ce priveste "pcurile" acelor timpuri
                simi place orice din acea perioada,chiar daca seamana
                si poate unii le considera neinteresante
                cu stima

                --- George Chirtoaca <george_chirtoaca@...>

                mailto:RomanianHomeComputer-fullfeatured@yahoogroups.com

                The all-new Yahoo! Mail goes wherever you go - free your email address from your Internet provider. http://uk.docs.yahoo.com/nowyoucan.html
              • Cristian Dumitriu

                  Message 8 of 9 , Feb 15, 2007
                    Pentru cine este din Iasi si este interesat practic de invatarea si dezvoltarea acestor calculatoare il invit sa vina pe la Facuiltatea de Automatica si Calculatoare sa ne cunoastem personal!

                    8:00? 8:25? 8:40? Find a flick in no time
                    with theYahoo! Search movie showtime shortcut.
                    Message 9 of 9 , Feb 15, 2007
                      Salut,

                      Multumita lui Liviu, am adaugat urmatoarele documente:

                      Manual ROM Opus: http://www.box.net/public/qqda8nm39k

                      Scheme calculator Cobra cu o rezolutie mai buna:
                      http://www.box.net/public/vibynj3h3o

                      Daca unele fisiere par corupte, e de la googlepages (expirarea
                      benzii). Incerc sa le mut pe toate pe alt server.

                      Multumim Liviu.