Scuze pt acest post. sunt electronist. AM NEVOIE DE UN JOB! va rog sa ma ajutati

  • electronist
    Message 1 of 9 , Sep 24, 2012
      Salutare! va cer scuze pentru postarea mea aici.
      o fac pentru ca anul acesta am lucrat doar 20 zile :(
      Va rog frumos sa ma ajutati in demersul meu pt. gasirea unui loc de munca sau colaborare.
      Scriu aici pentru ca multi dintre voi daca nu majoritatea sunteti oameni tehnici.

      Aici puteti vizualiza CV-ul meu
      http://www.ssd-service.ro/cv-ro.pdf

      am costuri pentru a supravietui undeva la 300euro/luna (pt.ca locuiesc cu chirie) Sincer trebuia sa platesc chiria aproape de 1 luna si in acest moment risc sa ajung pe strazi din secunda in secunda daca nu gasesc job.

      Nu stiu ce sa mai fac!?
      m-am inscris pe toate site-urile d ejob-uri si nu am fost chemat la nici un interviu real cu ceva practic si realist de facut in mod concret pentru a putea sa imi castig existenta in mod cinstit.
      (am fost contactat de tot felul de M.L.M._uri firme precum Avo* Herbali**, si alte firme unde mi-se oferea doar un procent mic din asigurari sau din ceea ce reuseam sa vand.
      Nu cunosc oameni cu parcuri auto si cladiri valoroase carora sa le fac asigurare.)

      Va multumesc anticipat! Dumnezeu sa va rasplateasca!
    • Toma Bădescu
      Message 2 of 9 , Sep 24, 2012
        Eu n-am raspuns des pe aici, dar sfatul meu e sa nu ai un cv mai mare de 2 pagini...si la salariul dorit nu
        ar strica sa scrii mai mult de 50 de euro.

        <*> Your email settings:
            Individual Email | Traditional

        <*> To change settings online go to:
            (Yahoo! ID required)

        <*> To change settings via email:
            RomanianHomeComputer-digest@yahoogroups.com
            RomanianHomeComputer-fullfeatured@yahoogroups.com

            http://docs.yahoo.com/info/terms/

        --
        Toma Bădescu

      • electronist
        Message 3 of 9 , Sep 25, 2012
          Nu ma pricep sa fac un cv mai scurt pentru ca ma gandesc ca orice pagina scrisa pe internet trebuie sa fie gasita de goolge
          asa cu cat are mai multe cuvinte cheie in ea
          exista posibilitatea mai mare de a fi gasita de google
          daca eu voi renunta la multe detalieri din job-urile respective rata gasirii de catre google a acelei pagini va scadea considerabil!
          DE CE AM SCRIS 50 EURO LA CV
          DACA AI CITI PRIMELE 3 RANDURI DIN CV O SA ITI DAI SEAMA
          CA VREAU COLABORARI ADICA BANI PE LOC LA CEEA CE PRESTEZ
          vreu colaborari cu cat mai multe firme,
          DA VREAU SI JOB
          dar in general imi dau seama ca apsolut nimeni nu mai angajeaza pt ca ma tot chinui de vre-un an zi de zi aplic la toate firmele chiar si la cele care nu sunt in domeniu
          pe cuvantul meu de onoare daca intr-o saptamana nu am plicat nonstop
          chiar la toate firmele indiferent de ce erau ele care sunt pe bestjobs
          in alta sapamana la toate dimele de pe bizoo si tot asa
          m-am gandit chiar daca este ea firma de sosete ... poate ca vazand cv-ul meu o sa isi dea seama ca are nevoie la o alta firma de ceva servicii din care eu pot sa prestez.
          Daca te pricepi la cv-uri te-as ruga sa ma ajuti sa fac un cv mai scurt
          pentru ca din anul 1999 ma tot chinui sa il scurtez
          intr-o perioada avea 12 pagini
          eu ma simt ca si cand as taia din mine daca tai din acel cv
          ma simt ca imi scad singur sansele ca cineva sa il gasesca
          asa ca te rog ajuta-ma tu sa fac un cv de 2 pagini. multumesc.

          --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, Toma Bădescu <blakut@...> wrote:

> [...]
          > pagini...si la salariul dorit nu
          > ar strica sa scrii mai mult de 50 de euro.

        • Ionut G.
          Message 4 of 9 , Sep 25, 2012
            DECI NE OPRIM CU ACEST SPAM ??

            Message 5 of 9 , Sep 25, 2012
              Asa e mai bine ???? http://www.ssd-service.ro/cv.pdf

> [...]
              > pagini...si la salariul dorit nu
              > ar strica sa scrii mai mult de 50 de euro.

            • cedrik
              Message 6 of 9 , Sep 25, 2012
                In calitate de fost inspector de personal la o intreprindere si apoi manager general iti sugerez urmatoarele:

                -1. la competente ajunge daca lasi primele 4 randuri pozitii .. pana la partea cu "CELE MAI IEFTINE"..
                -2. Cursurile eventual le treci pe scurt la studii..
                -3. la certificari ajunge daca scrii certificarea, nu tot ce inseamna ea.. se intelege din titlu ce reprezinta ...cine e curios de detalii cauta in Google sau t intreaba
                -4. la preinterviu preferabil sa nu pui nimic... si daca mai si scrii sa fie managerul credincios ai sanse mari sa iti reduci ff mult sansele...
                -5. Lb. Romana nu e limba straina
                -6. la studii al colegiu ajunge daca scrii specializarea..fara amanunte.. oricum e colegiu nu e super facultate la M.I.T
                - 7. Nu exista facultate de 1 an in urma careia sa iesi tehnician.. Cand absolvi o facultate iesi inginer... Ori ai facut facultate ori nu are rost sa minti

                - Ai avut doar joburi tehnice de depanator si apoi brusc manager ..fara studii de management.. Si in calitate de manager daca treci ca si atributii devirusari, asistenta tehnica IT si service calculatoare e clar ca jobul nu e de manager ci cel mult e trecut asa in contract ca sa sune bine...

                Sincer nu ma mir ca nu te baga nimeni in seama... Daca ar fi sa dau CV-ului o nota de la 1 al 10 al tau ar lua maxim 2-3....

                Ca idee generala: la un job se primesc 5-20 cv-uri minim..nimeni nu o sa citeasca un roman foileton de 10 pagini.. Oricum CV ul e doar orientativ.. daca se vor detalii la un job sau la studii se intreaba la interviu....

                --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, "electronist" <electronist@...> wrote:

                > Asa e mai bine ???? http://www.ssd-service.ro/cv.pdf

              • Minea andrei
                Message 7 of 9 , Sep 25, 2012
                  Cedrik, foarte bune sfaturile tale insa cred ca ai gresit persoana !

                  Si ma refer la faptul ca acest tip "Electronist" e mai vechi pe acest forum(grup) si a postat sub diferite adrese de email care au fost banate intre timp.
                  Primul lucru gresit care l-a facut a fost sa incerce sa vanda un HC91+ la 100€ ceea ce a creat un val de mailuri si de opinii in sensul ca toti stam cam rau financiar iar acest grup e pentru oameni pasionati de calculatoarele facute in Romania, nu pentru oameni care vor sa faca afaceri. Pentru afaceri exista alte tipuri de situri gen (okazzi, ebay, etc..)

                  CV-ul care l-ai citit si tu era demult pe google sub diverse situri sau anunturi. Ceea ce m-a deranjat pe mine foarte mult in aceasta tentativa de CV e ca la un moment dat era scris ceva de genul : "Experienta in programare: Html,javascript,etc.." Acest  "etc..." ma enervat la culmea. Cum este posibil sa scrii "etc..." ? Adica cunosti toate limbajele de programare?
                  Apoi m-am calmat :) si am citit mai departe tot CV-ul si am constatat cat de multe lucruri poate sa cunoasca aceasta persoana "Electronist".

                  E imposibil ca un electronist sa stie sa faca toate lucrurile astea si chiar daca prin minune ar sti sa le faca le-ar face prost pe toate!!
                  Ori stii sa repari un UPS dar stii sa-l repari bine ori esti programator de situri web ori esti administrator de retea.

                  Drept urmare am ajuns la concluzia ca e foarte probabil ca acest personaj sa fie un intermediar (cum sunt multi de fapt) care vrea sa traiasca pe spinarea altora.

                  E imposibil sa ajungi la 30 ani, in Romania (nu Africa) sa spui ca stai cu chirie  si ai cheltuieli de 300E, sa fi lucrat in strainatate (Elvetia) dupa cum zice el, si ca nu stii sa scrii un CV european!

                  Sa fim seriosi!!

> [...]

                  Ca idee generala: la un job se primesc 5-20 cv-uri minim..nimeni nu o sa citeasca un roman foileton de 10 pagini.. Oricum CV ul e doar orientativ.. daca se vor detalii la un job sau la studii se intreaba la interviu....

                • electronist
                  Message 8 of 9 , Sep 25, 2012
                    Da este adevarat ca intr-o varianta anterioara a cv-ului trecusem multe limbaje de programare pe care le-am exlus intre timp
                    Chiar situ sa programez in cateva, dar aveam colaboratori care ar fi prestat in locul meu cu succes java si ajax ... mult mai repede si mult mai bine de cat mine, iar rostul meu era doar sa gasesc clientii in toata afacerea asta, oricum nu intentionam sa ma angajez vre-o data in viata ca si programator ci doar sa ma ocup de activitatea de intermediere vanzari a celor care nu stiu sa se vanda.
                    iar programarea pe care o stiu eu este doar de show.
                    Cat despre electronica chiar stiu pt ca am inceput dupa la vre-o 12 ani sa invat si tot am invatat punand in practica si scotand bani din treaba acesta. dar acum acesta meserie nu mai este apreciata asa ca va trebui sa ma reprofilez in tehnician sisteme de securitate sau cine stie ce mai imi ofera viitorul, chiar am ales sa fiu un cameleon perfect, omul care acumuleaza informatii si le liciteaza cu diverse ocazii. de exemplu automatizzari industriale RTU am invatat muncid aproape moca la un evreu cu o firma mare ce are magazin si pe Maica Domnului timp de 4 luni.
                    Sisteme de supraveghere video securitate alarma .... am fost constrans sa invat in momentul in care electronistii decadeau ca si apreciere si remuneratie in acesta societate, asa ca m-am angajat la o firma care a facut securitatea unei mari fabrici 600 camere 600 usi control acces ... si am tras, chiar am muncit cu bormasina in mana, am tras cabluri dar am si invatat programare bariere acces masini ... TVCI... pontaj ... tot ce era nevoie practica sa fac acolo, apoi am tot luat job-uri pentru a invata diverse lucruri,
                    de multe ori acceptam salarii micute doar pentru ca se compensa cu ceea ce aveam de invatat la job-ul respectiv(doar pentru ca imi dadea voie angajatorul respectiv sa umblu cu tehnologiile la care nu as fi avut acces in viata de zi cu zi pe banii mei)
                    pe mine nu ma intretine mamica si taticul asa ca de la 15 ani chiar a trebuit sa devin competitiv sa imi castig existenta prin depanarea de televizoare diamant sirius 5CI... ce erau pe vremea respectiva apoi tot am evolutat,
                    Sunt omul care ti-ar monta un sistem Building Management complex la cladirea ta doar ca sa fac portofoliu de lucrari , doar ca sa scriu chestia asta in cv si sa te am ca si expozitie a ceea ce am reusit eu sa fac, sa am unde sa duc urmatorul client caruia chiar ii voi lua bani si sa ii prezint ca eu am gandit proiectat instalat acel sistem complex de cartofi prajiti nu conteaza ori ce ar fi el , dar cu cat este mai complex ceea ce imi dai sa faci cu atat sunt mai tentat chiar sa vin sa muncesc degeaba moca gratis doar ca sa capat un portofoliu de lucrari , doar ca sa imi dai in mana un SCADA , doar ca sa invat lucrui noi , pentru ca am descoperit ca fiecare lucru nou invatat iti adice ulterior la alt client multi bani.

                    Daca tot te-ai luat de cheltuielile mele da am un apartamet cu 3 camere inchiriat mama nu are job asa ca eu trebuie sa platesc totul.

                    --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, Minea andrei <minea_andrei2001@...> wrote:

> [...]
                    >
                    > Sa fim seriosi!!
                    >
                    > (PS: imi cer scuze pentru eventualele greseli de gramatica sau ortografie, pentru cei mai pretentiosi :) )

                  • Szabo Csaba
                    Message 9 of 9 , Sep 26, 2012
                      Omule, tu cauti job sau cauti contracte?
                      Daca cauti job fa un Cv apropriat ptr asta daca cauti contracte fa unul adecvat ptr asta.
                      Chiar si cand cauti job nu inseamna ca numai un CV ajunge, trebuie sa-l adaptezi mereu jobului pe care-l cauti, trebuie sa te decizi vrei electronist faci CV de electronist, vrei programator faci Cv de programator, samd.
                      Iar daca aplici la un job concret trebuie sa-l adaptezi exact ptr firma aia la care aplici ca pe angajatorul care cauta programator foarte sigur nu-l intereseaza prea mult ce stii in electronica!
                      Cu un pistol nu poti omori si muste si elefanti ...

                      Si de altfel in cazul in care nu ai sesizat asta nu e un forum de joburi
                      ci de calculatoare romanesti vechi aka RomanianHomeComputer deci daca vrei sfaturi despre cum sa-ti cauti job cred ca mai bine esti ajutat intr-un forum de profil.