Re: [RomanianHomeComputer] Re: am nevoie de computere romanesti

  • copcea@yahoo.com
    Message 1 of 24 , Sep 14, 2012
      Azi am fost sunat de catre...nu stiu cine, in orice caz NU DONATORUL DE FLOPPY CARUIA I-AM LASAT NUMARUL DE TELEFON.
      Ca cica sa nu dau 250 de RON, ca nu merita, ca...ma rog.

      Prietene care ai sunat:
      1. Am lasat numarul meu personal ca sa ma sune DONATORUL, nu tu;
      2. 250 de RON nu au importanta pentru mine, o unitate de floppy insa DA, si nu de decor, ci ca sa o fac functionala pentru ca niste pustani sa invete ceva din istoria computerelor.

      Concluziile mele la sfarsit de zi sunt urmatoarele:
      - romanii tot romani din pacate, nu stiu decat de capra vecinului si cum sa bage strambe sau cum sa se amestece in ciorba altcuiva;
      - prefer sa dau 100 EUR pe o floapa de 720K de pe amazon sau orice alt site decat sa primesc iar telefoane de la toti debilii care nu au altceva de facut decat sa ii phoota grija de ce fuck eu cu banii mei;
      - nimeni nu face nimic pentru cultura sau pentru altcineva; prietene care vrei floapa de decor, de ce nu iti lipesti o ventuza de care sa stea agatat un cahtzel de plush, pe mijlocul ecranului care afiseaza ce iese de pe vga-ul de la PC-ul tau, doar asa, ca sa ai inca ceva de decor in casa?
      - nu mai am nevoie de nimic de la nimeni (in mod sigur nu mai am nevoie de telefoane de la debili), ma descurc singurel sa imi creez propriul univers CU sau FARA floape.

      La buna vedere,
      CC

      PS Nu ma (mai) contacta telefonic, te voi contacta eu (sic).

      Message 2 of 24 , Sep 14, 2012
        Nu stiu care e problema tuturor si de ce faceti aluzii de mine... Eu doar am spus o ca vreau o bucata ....atat .... fara sa ma adresez nimanui cu nimic rau....

        @ Copcea:
        - nu eu te-am sunat, ma intereseaza doar treaba mea si a nimanui altcuiva...

        - iti raspund cu propria vorba : ce te phoote grija la ce vreau eu floapa ? am mentionat ca nu ma intereseaza sa fie functionala... nu am bani multi neavand un job si decat sa dau bani pe o floapa prefer sa iau un calculator vechi sau un laptop sau ceva .. daca tu o vrei functionala si dai bani multi pe ea e problema ta.. ca doar tu ai facut banii aia, nu eu ...

        - din moment ce nu stii ce si cat colectionez, nu-ti mai da cu parerea si nu fa glume cu catelusi de plus... pt ca prin ironii de astea expirate te descalifici si te incadrezi exact in tiparul de care ziceai : "romanii sunt tot romani"....
      • cedrik
        Message 3 of 24 , Sep 14, 2012
          am uitat : numerele mele sunt: 0722738567 , 0741628634 .. de ce nu ne spui numarul de la care ai fost sunat? ca nu vreau sa cada banuielile asupra mea ca nu am fost eu ....
        • copcea@yahoo.com
          Message 4 of 24 , Sep 14, 2012
            Cedric,
            esti simpatic, zau...vorbeam de un trend, nu de o persoana, de-aia nici nu apare vreun numar de telefon sau vreun nume. Nici nu am stat sa verific vreo secunda cine m-a sunat si nici nu am retinut cine m-a sunat, avand in vedere interesul sub zero care s-a creat in momentul in care am auzit topicul conversatiei telefonice. Tu insa faci un atac la persoana prin unicastul "@copcea", care ar trebui sa fie deranjant pentru tine, pentru ca asa ceva este de evitat, insa pe mai departe no comment: nu tu ai sunat, sa fii sanatos, chiar nu ma intereseaza cine a sunat sau nu. Nu ma (mai) intereseaza nici o floapa, am deja una functionala, am dischete, mi-am dat obolul pe acest site punand la dispozitie cui era interesat IN MOD GRATUIT tot ce aveam, chiar daca costa sau nu ceva, nu ca sa obtin ceva in schimb, ci pentru placerea pura de a fi folositor. Catelusul de plush chiar l-am vazut la un fost sef de-al meu si a fost unul din motivele pentru care mi-am dat demisia de la acel job... Ironia (daca ai percutat inseamna ca si-a atins scopul) era reprezentativa pentru un trend, respectiv acela de a acumula oricat, "cat mai gratuit" posibil, doar pentru exacerbarea sentimentului personal de posesie. Eu cred in puterea lui "a da" si nu in puterea lui "a lua", nu cred in lucruri inutile prin casa doar de decor, cred in lucruri care iti incanta sufletul cand depui munca in a le face functionale si ulterior sa te bucuri de rezultatul creatiei, eventual impreuna cu cat mai multa lume interesata. Asta ma face, sper,  sa NU ma incadrez in tiparul despre care am facut amandoi vorbire anterior.

            Poti da reply la acest mesaj daca asta iti este vrerea. Eu mi-am expus opinia si nu voi continua pe acest subiect.

            Cristian

            Message 5 of 24 , Sep 14, 2012
              dau reply : dupa confundarea mea de catre "electronist" si postul tau ulterior, m-am simtit direct vizat ... ti-am raspuns tie personal pentru ca nu sunt genul care sa vorbesc in general ci prefer personal si punctual :)

              Nu ma incadrez in trendul de a acumula cat mai mult cat mai ieftin ci din pacate in trendul alora care nu au job ... de destul de multa vreme... si de multe ori am avut de ales intre a baga benzina in masina de 30 ron pt 2 zile de mers sau a cumpara 2-3 procesoare pt colectie... si am ales intotdeuna a 2-a varianta..

              Si referitor la utilitatea colectiei, nu am satisfactie mai mare decat sa pun panourile cu procesoare (8 panouri / 650 procesoare diferite) unul langa altul si sa stau sa le admir ... si sa ma gandesc cat efort am facut sa le adun.. si sa ma gandesc la povestea fiecaruia ..si la fel, nimic nu ma va incanta mai mult decat sa incep de anul viitor sa le expun prin expozitii (prima va fi in mai 2013, in Timisoara... esti invitat daca esti din zona sau ai drum pe acolo) ... cat priveste calculatoarele si laptopurile vechi sunt doar o extensie a colectiei in speranta deschiderii unui muzeu de Istoria IT- ului...
            • electronist
              Message 6 of 24 , Sep 14, 2012
                Va cer iertare celor care au fost suparati de mine.
                nu am vrut sa supar pe nimeni , a fost doar o ne intelegere, poate cate o data atunci cand sunt acuzat pe ne drept ripostez fara sa mai gandesc ceea ce fac.
                ( nu am sunat pe nimeni pentru ca am fost foarte ocupat azi )

                Message 7 of 24 , Sep 14, 2012
                  Numarul meu este 0723728904 puteti cauta pe google si veti vedea ca folosesc acest numar din anul 1997 dovada sunt antunturile pe care le veti gasi. Nu sunt un om care sa faca mistoruri de apsolut nimeni pentru ca nici mie nu mi-ar face placere sa rada altii de mine, ( o data am ras de niste surdomuti care vorbeau intr-un autobuz si intr-o jumatate de ora dorind sa scurtez un drum cu 2Km am hotarat sa sar de pe un drum paralel pe altul dar la o diferenta de nivel de 4m m-am lovit cu genunchiul in barba la aterizare si mi-am muscat limba rau dupa asta nu am mai putut vorbi vre-o 2 luni, de atunci nici nu mai rad de nimeni niciodata)

                  Message 8 of 24 , Sep 14, 2012
                    Se pare ca discutiile de azi au fost "nefericite" pentru toata lumea... din pacate... mai bine incheiem povestea... si ramanem prieteni... fara resentimente...