Re: [RomanianHomeComputer] Re: am nevoie de computere romanesti

    Message 1 of 24 , Aug 23, 2012
      Sunt curios daca hc91 ala cu meniu de basic128 are si cip-ul AY-3-8912 pe el sau doar spatiul pe cablaj sau nu stie de asa ceva; am vazut o poza in imaginile de pe grup in care versiunea asta de hc91 avea prevazut loc pe cablaj pentru cip-ul de sunet.

      Multumesc
      Liviu
      YO7HLQ

      Message 2 of 24 , Sep 13, 2012
        Donez niste unitati de floppy de 5.5 sau cam asa pentru hc-uri nu sunt de 3 ci de 5 inchi

        --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, Liviu Grama <liviu9@...> wrote:

        > Sunt curios daca hc91 ala cu meniu de basic128 are si cip-ul AY-3-8912 pe el sau doar spatiul pe cablaj sau nu stie de asa ceva; am vazut o poza in imaginile de pe grup in care versiunea asta de hc91 avea prevazut loc pe cablaj pentru cip-ul de sunet.
> [...]
      • cedrik
        Message 3 of 24 , Sep 13, 2012
          Macar una ar fi binevenita mai ales daca e donatie :)

        • copcea@yahoo.com
          Message 4 of 24 , Sep 14, 2012

            daca sunt de 720K, una singura este binevenita.
            Vin si o ridic de acolo de unde esti.

            Cristian Copcea
            0722 308 137

> [...]

            > Sunt curios daca hc91 ala cu meniu de basic128 are si cip-ul AY-3-8912 pe el sau doar spatiul pe cablaj sau nu stie de asa ceva; am vazut o poza in imaginile de pe grup in care versiunea asta de hc91 avea prevazut loc pe cablaj pentru cip-ul de sunet.

          • cedrik
            Message 5 of 24 , Sep 14, 2012
              Nu te entuziasma prea repede , pt ca se pare ca din donatie au ajuns la 250 ron bucata.....

              --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, copcea@... wrote:

              > Salut,
              >
              > daca sunt de 720K, una singura este binevenita.
> [...]
            • Electronist Automatist
              Message 6 of 24 , Sep 14, 2012
                donez unele care nu sunt originale moca
                far abani
                dar cea originala costa

> [...]

                > Salut,
                >
                > daca sunt de 720K, una singura este binevenita.

              • electronist
                Message 7 of 24 , Sep 14, 2012
                  Donez moca 1 unaitate de floppy
                  dar utilizatorul cu id-ul "cedrik"
                  mi-a cerut o umitate de floppy cu transformator cu carcasa originala cu tot cu cablu asta trebuie sa il coste pentru ca si eu o sa o cumpar ca sa am de unde sa ii onorez o comada asa de speciala

                  Eu donam o unitate de floppy de HC de 5.5 inchi dar nu are transformator
                  asta inseamna ca Dvs o sa o alimentati cu o sursa de PC in cel mai simplu mod

                  Si ma enerveaza Domul Marcus Florin <cedrik@...>
                  si chiar vreau sa il acuz de CALOMIE !!!

                  chiar nu intelege ca eu am niste unitati de floppy si diskete care sunt ale mele personale si pe astea pot sa le donez
                  iar ceea ce vrea el trebuie sa cumpar ca sa am de unde sa ii dau
                  pentru ca el are cerinte dorinte speciale
                  si mi-se pare ca nu intelege ca o unitate de floppy de 5 poate fi luata de ori unde ca ea merge la HC
                  se incapataneaza sa o vrea pe cea originala.

                • Mihai Iancu
                  Message 8 of 24 , Sep 14, 2012
                    No offense, dar incep sa cred ca nu stii ce e aia calomnie....

                    <*> Your email settings:
                        Individual Email | Traditional

                    <*> To change settings online go to:
                        (Yahoo! ID required)

                    <*> To change settings via email:
                        RomanianHomeComputer-digest@yahoogroups.com
                        RomanianHomeComputer-fullfeatured@yahoogroups.com

                        http://docs.yahoo.com/info/terms/

                  • cedrik
                    Message 9 of 24 , Sep 14, 2012
                      Prietene, cred ca ai probleme la cap ..... unde am cerut eu una originala, cu cablu si transformator ?

                      ai spus ca ai de donat niste floppy iar eu am spus doar ca daca e de dat una e binevenita..nu am specificat niumic altceva.....

                      \

                    • VioMusic Studio
                      Message 10 of 24 , Sep 14, 2012
                        Ia nu va mai certati ca va dau ban la toti daca ma supar. Pai ce inseamna asta domne ?

> [...]

                        > se incapataneaza sa o vrea pe cea originala.

                      • jesse_blue7
                        Message 11 of 24 , Sep 14, 2012
                          INTREBARE:

                          SE POATE DA O INTERDICTIE PE FORUMUL ASTA PENTRU ANALFABETI?
                          INTELEG CA VREO 90% DIN TARA AIA ASA E, DAR TOATE AU O LIMITA!

                          --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, VioMusic Studio <viomusicstudio@...> wrote:

                          > Ia nu va mai certati ca va dau ban la toti daca ma supar. Pai ce inseamna asta domne ?
                          >

                          > ________________________________

                        • electronist
                          Message 12 of 24 , Sep 14, 2012
                            Iti cer scuze in cazul in care te-am confudat cu cel care ma contactat pe e-mail.

                            Lucrurile sunt clare eu pot sa iti fac cadou fara nici un ban o unitate de floppy de la un calculator NEC care merge si la HC , Acesta unitate de floppy NEC recunoaste atat diskete de 750K si 1.2MB
                            merge sigur la HC
                            Chiar am una facuta nu stiu de cine dar am cumparat-o de la ICEFELIX impreuna cu o extensie pentru un HC 91 PLUS
                            si pot sa ti-o dau chiar pe aceea gratis.

                            Dar cineva dintre voi ma contactat cu nazuri spunad ca el nu vrea una dinasta fara carcasa si transformator
                            Ca el vrea sa faca colectie MUZEU si pentru asta vrea una originala in cutia aceeaa de la icefelix de tabla neagara cu cablul acela albastru si cu transformatorul sursa respectiva de alimentare din cutie aferente. Adica vrea originalul.
                            Eu i-am spus ca pentru original trebuie sa platesca 250 ron pentru ca si eu il cumpar iar in bani astia ii mai faceam cadou si un CIP + celelalte unitati de floppy ne originale + o interfata de desen pe ecran pentru hc-uri cu mufa pentru Kemston Joistik ,si celula fotovoltaica pentru desenat cu ajutorul ei pe ecranul televizorului.
                            Intr-un fel eu dadeam de la mine toate aceste lucruri pentru ca omul respectiv sa nu se simta ca ar fi dat o gramada de bani doar pentru o unitate de floppy.
                            pentru ca stiu si eu ca ar suna cam naspa sa cer atiatia bani doar pe o unitate . dar tinand cont ca nu este a mea ci trebuie sa o cumpar pentru a ii putea face un bnine .
                            Asta este facerea de bine inseamna .....

                            Nu mai stiu cine a a cerut o unitate de floppy , pot sa iti fac chiar azi cadou una daca chiar ti-o doresti si esti sigur ca nu o sa o dai la gunoi din plictiseala peste cativa ani .

                          • Marcus Florin
                            Message 13 of 24 , Sep 14, 2012
                              Imi cer scuze si eu daca am reactionat cam dur si cu un limbaj aiurea, dar
                              sincer m-a socat post-ul tau mai ales ca eu nu aveam pretentii ce si
                              cum.....

                              Eu am colectie de procesoare si ceva laptopuri vechi.. am inceput recent sa
                              adun si calculatoare vechi (vreau sa adun cele romanesti) cu speranta
                              deschiderii candva a unui muzeu... Mi-ar place sa am si o unitate Floppy
                              nu neaparat originala, nici neaparat functionala., ci doar sa fie asa "de
                              decor" .. daca e si functionala e un plus... numai preferabil sa fie intr-o
                              cutie externa cumva , sa nu arate ca un Floppy intern scos afara... Daca se
                              poate asa ceva in bani putini e foarte bine.. daca nu, iar e bine pt ca nu
                              tin neaparat... Adica sincer nu as da 250 ron pe o unitate Floppy cand am
                              cumparat cu 150 ron un HC91 si un CIP-01 (150 amandoua) ..... Si nici nu am
                              multi bani, in prezent neavand un loc de munca...

                              Message 14 of 24 , Sep 14, 2012
                                Azi am fost sunat de catre...nu stiu cine, in orice caz NU DONATORUL DE FLOPPY CARUIA I-AM LASAT NUMARUL DE TELEFON.
                                Ca cica sa nu dau 250 de RON, ca nu merita, ca...ma rog.

                                Prietene care ai sunat:
                                1. Am lasat numarul meu personal ca sa ma sune DONATORUL, nu tu;
                                2. 250 de RON nu au importanta pentru mine, o unitate de floppy insa DA, si nu de decor, ci ca sa o fac functionala pentru ca niste pustani sa invete ceva din istoria computerelor.

                                Concluziile mele la sfarsit de zi sunt urmatoarele:
                                - romanii tot romani din pacate, nu stiu decat de capra vecinului si cum sa bage strambe sau cum sa se amestece in ciorba altcuiva;
                                - prefer sa dau 100 EUR pe o floapa de 720K de pe amazon sau orice alt site decat sa primesc iar telefoane de la toti debilii care nu au altceva de facut decat sa ii phoota grija de ce fuck eu cu banii mei;
                                - nimeni nu face nimic pentru cultura sau pentru altcineva; prietene care vrei floapa de decor, de ce nu iti lipesti o ventuza de care sa stea agatat un cahtzel de plush, pe mijlocul ecranului care afiseaza ce iese de pe vga-ul de la PC-ul tau, doar asa, ca sa ai inca ceva de decor in casa?
                                - nu mai am nevoie de nimic de la nimeni (in mod sigur nu mai am nevoie de telefoane de la debili), ma descurc singurel sa imi creez propriul univers CU sau FARA floape.

                                La buna vedere,
                                CC

                                PS Nu ma (mai) contacta telefonic, te voi contacta eu (sic).

                                Message 15 of 24 , Sep 14, 2012
                                  Nu stiu care e problema tuturor si de ce faceti aluzii de mine... Eu doar am spus o ca vreau o bucata ....atat .... fara sa ma adresez nimanui cu nimic rau....

                                  @ Copcea:
                                  - nu eu te-am sunat, ma intereseaza doar treaba mea si a nimanui altcuiva...

                                  - iti raspund cu propria vorba : ce te phoote grija la ce vreau eu floapa ? am mentionat ca nu ma intereseaza sa fie functionala... nu am bani multi neavand un job si decat sa dau bani pe o floapa prefer sa iau un calculator vechi sau un laptop sau ceva .. daca tu o vrei functionala si dai bani multi pe ea e problema ta.. ca doar tu ai facut banii aia, nu eu ...

                                  - din moment ce nu stii ce si cat colectionez, nu-ti mai da cu parerea si nu fa glume cu catelusi de plus... pt ca prin ironii de astea expirate te descalifici si te incadrezi exact in tiparul de care ziceai : "romanii sunt tot romani"....
                                • cedrik
                                  Message 16 of 24 , Sep 14, 2012
                                    am uitat : numerele mele sunt: 0722738567 , 0741628634 .. de ce nu ne spui numarul de la care ai fost sunat? ca nu vreau sa cada banuielile asupra mea ca nu am fost eu ....
                                  • copcea@yahoo.com
                                    Message 17 of 24 , Sep 14, 2012
                                      Cedric,
                                      esti simpatic, zau...vorbeam de un trend, nu de o persoana, de-aia nici nu apare vreun numar de telefon sau vreun nume. Nici nu am stat sa verific vreo secunda cine m-a sunat si nici nu am retinut cine m-a sunat, avand in vedere interesul sub zero care s-a creat in momentul in care am auzit topicul conversatiei telefonice. Tu insa faci un atac la persoana prin unicastul "@copcea", care ar trebui sa fie deranjant pentru tine, pentru ca asa ceva este de evitat, insa pe mai departe no comment: nu tu ai sunat, sa fii sanatos, chiar nu ma intereseaza cine a sunat sau nu. Nu ma (mai) intereseaza nici o floapa, am deja una functionala, am dischete, mi-am dat obolul pe acest site punand la dispozitie cui era interesat IN MOD GRATUIT tot ce aveam, chiar daca costa sau nu ceva, nu ca sa obtin ceva in schimb, ci pentru placerea pura de a fi folositor. Catelusul de plush chiar l-am vazut la un fost sef de-al meu si a fost unul din motivele pentru care mi-am dat demisia de la acel job... Ironia (daca ai percutat inseamna ca si-a atins scopul) era reprezentativa pentru un trend, respectiv acela de a acumula oricat, "cat mai gratuit" posibil, doar pentru exacerbarea sentimentului personal de posesie. Eu cred in puterea lui "a da" si nu in puterea lui "a lua", nu cred in lucruri inutile prin casa doar de decor, cred in lucruri care iti incanta sufletul cand depui munca in a le face functionale si ulterior sa te bucuri de rezultatul creatiei, eventual impreuna cu cat mai multa lume interesata. Asta ma face, sper,  sa NU ma incadrez in tiparul despre care am facut amandoi vorbire anterior.

                                      Poti da reply la acest mesaj daca asta iti este vrerea. Eu mi-am expus opinia si nu voi continua pe acest subiect.

                                      Cristian

                                      Message 18 of 24 , Sep 14, 2012
                                        dau reply : dupa confundarea mea de catre "electronist" si postul tau ulterior, m-am simtit direct vizat ... ti-am raspuns tie personal pentru ca nu sunt genul care sa vorbesc in general ci prefer personal si punctual :)

                                        Nu ma incadrez in trendul de a acumula cat mai mult cat mai ieftin ci din pacate in trendul alora care nu au job ... de destul de multa vreme... si de multe ori am avut de ales intre a baga benzina in masina de 30 ron pt 2 zile de mers sau a cumpara 2-3 procesoare pt colectie... si am ales intotdeuna a 2-a varianta..

                                        Si referitor la utilitatea colectiei, nu am satisfactie mai mare decat sa pun panourile cu procesoare (8 panouri / 650 procesoare diferite) unul langa altul si sa stau sa le admir ... si sa ma gandesc cat efort am facut sa le adun.. si sa ma gandesc la povestea fiecaruia ..si la fel, nimic nu ma va incanta mai mult decat sa incep de anul viitor sa le expun prin expozitii (prima va fi in mai 2013, in Timisoara... esti invitat daca esti din zona sau ai drum pe acolo) ... cat priveste calculatoarele si laptopurile vechi sunt doar o extensie a colectiei in speranta deschiderii unui muzeu de Istoria IT- ului...
                                      • electronist
                                        Message 19 of 24 , Sep 14, 2012
                                          Va cer iertare celor care au fost suparati de mine.
                                          nu am vrut sa supar pe nimeni , a fost doar o ne intelegere, poate cate o data atunci cand sunt acuzat pe ne drept ripostez fara sa mai gandesc ceea ce fac.
                                          ( nu am sunat pe nimeni pentru ca am fost foarte ocupat azi )

                                          Message 20 of 24 , Sep 14, 2012
                                            Numarul meu este 0723728904 puteti cauta pe google si veti vedea ca folosesc acest numar din anul 1997 dovada sunt antunturile pe care le veti gasi. Nu sunt un om care sa faca mistoruri de apsolut nimeni pentru ca nici mie nu mi-ar face placere sa rada altii de mine, ( o data am ras de niste surdomuti care vorbeau intr-un autobuz si intr-o jumatate de ora dorind sa scurtez un drum cu 2Km am hotarat sa sar de pe un drum paralel pe altul dar la o diferenta de nivel de 4m m-am lovit cu genunchiul in barba la aterizare si mi-am muscat limba rau dupa asta nu am mai putut vorbi vre-o 2 luni, de atunci nici nu mai rad de nimeni niciodata)

                                            Message 21 of 24 , Sep 14, 2012
                                              Se pare ca discutiile de azi au fost "nefericite" pentru toata lumea... din pacate... mai bine incheiem povestea... si ramanem prieteni... fara resentimente...