Re: Circuit video CoBra

  • YO3GHM
    Message 1 of 11 , Aug 11, 2012
      Salut.
      ...am revenit cu un raspuns..
      ..asa e am destul de multa treaba la servici.

      Indicii ???..e netul plin si s-au scris destule carti (n-am acum o lista) cu explicatii cum functioneaza un codor PAL.
      Pentru a întelege mai bine conceptul de "codor", trebuie studiat si cum functioneaza un "decodor" , adica un televizor.
      E mult de vorbit pe tema asta, depinde acum cît de mult vrei sa aprofundam discutiile, nu stiu cît de mult cunosti tu partea asta cu emisia si receptia imaginii în televiziune.

      ok..mai vorbim..73!

      --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, "jesse_blue7" <jesse_blue7@...> wrote:

      > Salutari YO3GHM
      >
      > Ai mai avut cumva timp si de istoricul codoarelor PAL?
      >
      > Daca nu ia prea mult timp, ai putea sa-mi dai doar un indiciu de unde as putea gasi material pentru asa ceva?
      >
      > Sau intentionai sa faci asta dintr-o bibliografie (carti pe care le ai deja)?
      >
      > 73!

    • jesse_blue7
      Message 2 of 11 , Aug 12, 2012
        Salutari YO3GHM !

        Pai prea multe nu cunosc, doar ce-am citit in fuga prin vol.1 din
        "Indrumar pentru electronisti - radio si televiziune", de Gazdaru si
        Constantinescu, e explicat destul de bine acolo numai ca nu m-am
        invrednicit sa citesc tot, dar am s-o fac si p-asta. Vreau sa ma apuc si
        de studiat programarea lui 8272 ca sa incep sa desfac firu-n patru cu
        CP/M-ul de Cobra, asa ca oi vedea cum am timp de toate.

        Nu pot sa zic ca am cautat din rasputeri, dar pe net n-am prea vazut
        subiectul codoarelor PAL abordat, iar carti despre asa ceva nu am si
        nici nu stiu care ar fi.
        Nu vreau sa te indemn sa pierzi timp cu treaba asta, ca timpul fiecaruia
        e totdeauna mai pretios decit ar crede ceilalti, fiecare stie mai bine.
        Atita doar ca ai mentionat tu singur ca aveai intentia sa scrii un fel
        de istoric. Dar sincer, nu va fi sfirsitul lumii daca nu te apuci de
        asta (cel putin pina pe 21 decembrie...:)

        Toate cele bune

        CoBra