2 intrebari

  • viomusicstudio
    Message 1 of 10 , Jun 2 2:23 PM
      Am si eu doua intrebari:
      1. Am avut un Hc 91 in anii '90. La un moment dat am fost cu el la fabrica si mi-au pus si floppy disk. Mai stie cineva care era comanda exacta pentru a incarca disketa ? Stiu ca aparea si meniul cu jocurile.

      2. Stiu ca nu se incadreaza la spectrum dar este tot un calculator vechi. M-ar interesa daca are cineva cu calculator c64 care nu ii mai trebuie, nu am avut asa ceva si as vrea sa vad cum e, sa ma joc cu el. Sau un hc 2000 daca are cineva de dat.
    • Bogdan Marcu
      Message 2 of 10 , Jun 2 2:29 PM
        Cat 1 vezi continutul
        Load *"d";1;"nume program" daca mai tin minte

        Sent from my iPhone

        On 03.06.2012, at 00:23, "viomusicstudio" <viomusicstudio@...> wrote:

> [...]
        >
        > 2. Stiu ca nu se incadreaza la spectrum dar este tot un calculator vechi. M-ar interesa daca are cineva cu calculator c64 care nu ii mai trebuie, nu am avut asa ceva si as vrea sa vad cum e, sa ma joc cu el. Sau un hc 2000 daca are cineva de dat.

      • dan g
        Message 3 of 10 , Jun 3 6:13 AM
          Comanda pentru discheta cu jocuri este RUN si <enter>. Dupa ce apare meniul "Catalog J*Soft" scrii numele jocului si <enter>.
          Pentru discheta cu CP/M comanda este PRINT USR 14446 si <enter>.

          Have fun!

[...]

          <*> Your email settings:
              Individual Email | Traditional

          <*> To change settings online go to:
              (Yahoo! ID required)

          <*> To change settings via email:
              RomanianHomeComputer-digest@yahoogroups.com
              RomanianHomeComputer-fullfeatured@yahoogroups.com

              http://docs.yahoo.com/info/terms/

        • viomusicstudio
          Message 4 of 10 , Jun 3 6:18 AM
            Intrebare intrebatoare: daca am jocuri in format tap sau tzx folosite in emulator gen spectaculator, cum le pot pune pe disketa pentru a fi folosite pe hc real? Se poate asa ceva? Multumesc si pt raspunsurile anterioare, chiar uitasem comenzile.
          • Catalin Mihaila
            Message 5 of 10 , Jun 3 9:59 AM
                Se poate dar e mult de munca... mai intai se incarca partea de basic care trebuie modificata sa incarce restul blocurilor de cod de pe disc. Pentru fiecare bloc trebuie stiute adresa de incarcare si lungimea. Asta doar in cateva vorbe, in realitate fiecare joc trebuie abordat separat, de cele mai multe ori jocurile au un bloc mare care include si zona variabilelor de sistem. Cere rabdare, timp si ceva pricepere.

[...]

            • serbanpaun
              Message 6 of 10 , Jun 3 11:27 AM
                Mai era si RUN care lanseaza programul cu numele "run" de pe discheta.
                Comanda trebuie executata imediat dupa resetarea calculatorului sau dupa orice comanda care face asta (NEW, RANDOMIZE USR 0 etc.)

                --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, Bogdan Marcu <danubius.chip.tuning@...> wrote:

                > Cat 1 vezi continutul
                > Load *"d";1;"nume program" daca mai tin minte
                >
                > Sent from my iPhone

              • electronist
                Message 7 of 10 , Jun 6 1:07 AM
                  Nu mai stiu sigur formula dar comanda este CAT
                  CAT0 sau CAT 0 sau CAT ;0 cred ca este cat 1 cat 0
                  cat 0 pentru unitatea de floppy a si cat 1 pentru b

                  RUN incarca programul run de pe disk daca el exista acolo
                • electronist
                  Message 8 of 10 , Jul 15, 2012
                    UITE AICI DIRECT DE LA DURSA RASPUNSUL
                    AM GASIT MANUALUL DE UTILIZARE AL HC2000
                    http://blog.copcea.ro/files/z80/hc2000/docs/Manual%20HC2000.pdf

                    Downlodeazal si tu si uplodeaza-l in cateva alte locuri apoi posteaza link-ul aici pentru ca este foarte posibil sa ramanem fara el si apoi sa nu mai avem unde sa il gasim vre-o data !

                  • copcea@yahoo.com
                    Message 9 of 10 , Jul 16, 2012
                      Prietene electronist,

                      citindu-ti mesajul am ramas fara cuvinte, atat in ceea ce priveste calitatea exprimarii in scris cat si in ceea ce priveste rationamentul in sine.

                      Cristian Copcea

                      Message 10 of 10 , Jul 16, 2012
                        LOL!