Re: [RomanianHomeComputer] Re: procesoare

  • Mihai Iancu
    Message 1 of 4 , May 8, 2012
      cred ca ar trebui sa ii dai mail personal, ca pe asta nu o sa il mai primeasca, a fost kick-uit :))

      2012/5/8 cedrik <cedrik@...>

      stiu ca nu are legatura, dar ideea era ca avand calculatoare HC, cip si de astea, poate va ramane de pe undeva o placa defecta cu procesor sau chestii de genul...

      daca procesoarele tale ar fi de dat/schimb m-ar interesa.. din pacate eu sunt din Arad... deci doar prin posta am putea face eventuale tranzactii.. ai cumva o lista cu ce ai? multumesc

      p.s. laptopuri ma intereseaza doar vechi de tot (286/386 si eventual 486)