procesoare

  • cedrik
    Message 1 of 4 , May 8, 2012
      nu am fost activ aici pana acuma... eu colectionez procesoare (am undeva spre 600) dar si laptopuri vechi si alte componente.. daca aveti cumva (in special procesoare) as fi interesat de cumparare / schimburi.. multumesc
    • PROFESSIONAL
      Message 2 of 4 , May 8, 2012
        Acest forum nu are legatura de cat cu calculatoare HC icefelix cip spectrum si nu cu PC-uri laptop-uri

        dar eu am multe procesoare incepand cu 486 cu 33 mhz pana la "pentium 75"

        Mai am si ceva laptop-uri vechi
        unul
        toshiba sattelite pro
        chiar foarte vechi are si doc station
        are un procesor de 120 Mhz
        nu are display pentru ca l-am vandut alta data
        dar are invertor ...

        Vin-o pe la mine sa iti alegi ce vrei sa cumperi
        0723728904
        Bucuresti teiul Doamnei

        Message 3 of 4 , May 8, 2012
          stiu ca nu are legatura, dar ideea era ca avand calculatoare HC, cip si de astea, poate va ramane de pe undeva o placa defecta cu procesor sau chestii de genul...

          daca procesoarele tale ar fi de dat/schimb m-ar interesa.. din pacate eu sunt din Arad... deci doar prin posta am putea face eventuale tranzactii.. ai cumva o lista cu ce ai? multumesc

          p.s. laptopuri ma intereseaza doar vechi de tot (286/386 si eventual 486)
        • Mihai Iancu
          Message 4 of 4 , May 8, 2012
            cred ca ar trebui sa ii dai mail personal, ca pe asta nu o sa il mai primeasca, a fost kick-uit :))