Spectrum cu Z80 la 50 Mhz

  • joitoiu
    Message 1 of 1 , Dec 28, 2011
      Buna ziua, exista acum de la zilog procesoare compatibile la cod cu z80 dar care marg la 50 mhz.nu sa-r putea pune unul de acesta .binenteles in zona cu memoria video ar fi incetinit.dar cred ca sar putea renunta la acesul dublu aici si mem video sa fie doar pt video si restul folosita la programe ,acum se poate pune multa mem .am vazut pe net si 1M ram ,deci nu mai e cazul cu complicatia aia de dublu acces.
      Ar fi un adevarat computer modern .Nu stiu daca asta ar implica multe modificari dar asa macar ca un exercitiu de gindire ,asta pentru ce mai avansati de aici .eu am facut pe vremuri un spectrum de 48 si cu flopy dupa schemele unui amic dar cred ca am pierdut cam tot ,nici calc nu mai stiu pe unde e avea si prog de memorii de 2 k si 8k parca.