Re: [RomanianHomeComputer] Re: HC-88

  • Catalin Mihaila
    Message 1 of 12 , Nov 14, 2011
      Salut,

      As dori si eu schema de la CubZ. Multumesc.

      Message 2 of 12 , Nov 14, 2011
        Salut,
        cred ca domnul tdragoslaurentiu are sanse mai mari sa aiba dreptate. Ce am gasit pe placa de baza sunt: un MMN80, MMN80 SIO, MMN80PIO,MMN80CTC si trei MMN2616.Mai sunt cred,8 memeori rusesti KP565PY6.Nici urma de 8272.
        Daca ajuta la ceva niste poze, incerc diseara.
        O zi buna, Mihai.