Re: HC-88

  • YO3GHM
    Message 1 of 12 , Nov 14, 2011
      Salut.
      Nu cumva ceea ce ai tu este un CUB-Z ? La VDT52 si la CUB-Z placa de baza arata la fel....doar ca la CUB-Z mai exista un modul cu 8272 (varianta bulgaresca) peste ea si mai era un bank de memorii de 64K in plus, si cu diferentele de soft din EPROM-uri.
      Daca este CUB-z cred ca am schemele....le aveam si la VDT.
      73!

      --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, "Misu" <gadjomisu@...> wrote:

      > Salut,
      > in proportie de 90% cred am am un HC-88 in casa.Am crezut ca e un monitor traditional de HC. Cind ma uit in spate 2 mufe seriale de 25 pini si o mufa de alimentare de HC. Din amintirile mele din liceu asa arata HC88-ul.
      > Problema este ca nu am nici tastatura si nici unitatiile de floppy 5,25 de la el.Stiu ca e o masina dedicata CP/M si BASIC( se incarcau de pe discketa parca).
      > Are cineva ceva documentatie, schema? sau stie cineva daca merge sa-l alimentez de la un alimentator de HC91?
      >
      > Multumesc si numai bine, Mihai.

    • Catalin Mihaila
      Message 2 of 12 , Nov 14, 2011
        Salut,

        As dori si eu schema de la CubZ. Multumesc.

> [...]

        > Are cineva ceva documentatie, schema? sau stie cineva daca merge sa-l alimentez de la un alimentator de HC91?

      • Misu
        Message 3 of 12 , Nov 14, 2011
          Salut,
          cred ca domnul tdragoslaurentiu are sanse mai mari sa aiba dreptate. Ce am gasit pe placa de baza sunt: un MMN80, MMN80 SIO, MMN80PIO,MMN80CTC si trei MMN2616.Mai sunt cred,8 memeori rusesti KP565PY6.Nici urma de 8272.
          Daca ajuta la ceva niste poze, incerc diseara.
          O zi buna, Mihai.