Re: [RomanianHomeComputer] Viteza reala HC

  • Cosmin Mihnea DUMITRESCU
    Message 1 of 3 , Nov 5, 2011

      Vad ca ti-a raspuns Dunny pe forumul de la www.worldofspectrum.org.
      Crede-l pe cuvant ca are dreptate. Vezi si post-ul meu pe forumul asta la o intrebare mai veche pusa de cineva despre ce diferente sunt intre clonele romanesti.

      Salutari.

      Cosmin

      Message 2 of 3 , Nov 5, 2011
        Mersi de raspuns.

        Daca raspunsul lui Dunny de pe worldofspectrum.org se refera la memoria concurenta video, atunci problema ramane pentru ca testul meu nu foloseste memoria video.

        Am cautat post-ul tau si cred ca te referi la:

        Nu inteleg tot ce scrie acolo si nu pot sa identific motivul pentru care HC-ul se misca mai repede decat emulatoarele Spectrum.

        Ori e procesorul, ori memoria, ori ambele.

        Marian