COBRA

  • yo3ghm
    Message 1 of 1 , Dec 24, 2006
      Salut.
      Uite ca mai sint unii care vor sa reactive "mortii" ca sa zic..
      Z80 a fost unul din cele mai tari micropocresoare pentru vremea
      lui. ..pacat ca nu prea il tinea "ceasul"...murea la viteze mai mari de
      4MHZ, cele din seria "B" cica mergeau pina la 6MHZ.
      Pentru cine mai vrea sa vada cum era viata cu "COBRA" si mai putin
      interesanta cu "MOBRA" hi..hi..hi..am sa fac sapaturi prin arhiva mea
      de scheme si o sa scanez (daca le mai gesesc si daca mai am timp),
      schemele de initiale de CoBra (pentru cine nu stie Cobra vine de la
      ComputerBrasov) si unele "patchuri" hardware care unele le-am adunat si
      altele le-am inventat sau readaptat. Am facut cam vre-o 300 de "abacuri"
      pentru jocuri in perioada '87-'91 si am ajuns pina la varianta cu
      floppy-disk de 720k (mergea si cu floppy de 1.44 dar formatat SD) in
      care aveam jocuri, editoare, compilatoare BASIC, OPUS (care era un
      puternic soft pentru lucru in cod masina.

      OK. mai vorbim pe tema asta dupa sarbatoti

      Sarbatori Fericite la toti..