Am nevoie de ajutor in legatura cu programarea unei memorii ! MC68HC908AB32

  • PROFESSIONAL
    Message 1 of 1 , Oct 5, 2011
      Scuze ca postez acest anunt aici , daca vreti puteti sa mi-l stergeti ,

      am nevoie de cineva care sa fie sigur ca poate sa ma ajute in copierea continutului unei memorii MC68HC908AB32

      pe calculator si apoi rescrierea continutului acestei memorii pe o alta noua

      De ce am postat aici acest anunt !?: Pt. ca apreciez pe multi dintre Dvs cand descopar cu bucurie ca aveti cunostinte atat de avansate de electronica digitala si analogica !

      O zi Binecuvantata va doresc toturor !