Re: HC2000 - doua unitati floppy - cum?

  • george_chirtoaca
    Message 1 of 2 , Aug 15, 2011

      Am incercat si eu mai demult a doua unitate floppy pe al meu HC 2000 cu unitate de 3.5. Imi amintesc ca unitatea B: era implicit vazuta ca fiind de 5.25, 40 de piste. Era (sau trebuia sa fie) un jumper pe schema care selecta modelul pentru B:, 40 sau 80 de piste.
      Altfel functiona bine, nu mai stiu daca le invartea pe amandoua odata. La unitatea mea de floppy interna are un comutator de selectie a pozitiei unitatii, setat pe B: (implicit), adica pozitia 2 din cele 4 posibile. Am folosit cablu cu twist. Am sa mai incerc zilele astea, cand voi avea timp.

      Convertorul e interesant, ca si blogul respectiv. Eu folosesc un monitor Amiga CGA, conectat pe RGB, si se vede cat se poate de bine cu tehnologia asta. A trebuit sa scot un rezistor la monitor pentru ca galbenul sa nu fie mustar/maro, asa cum cerea standardul CGA, ci sa fie galben.

      Succes!