Re: Vand ZX Spectrum +2 Grey

  • freakconsole
    Message 1 of 6 , Jul 14, 2011
      Pret final (nediscutabil) 150 lei.
      Intereseaza pe cineva?

      --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, "freakconsole" <freakconsole@...> wrote:

      > Din motive personale urmeaza sa imi vand Spectrum-ul :(.
      >
      > Iata ce pot oferi:
      > - calculatorul (tastatura);
      > - transformatorul;
      > - cablul rgb;
      > - manualul;
      > - colectie dizzy: 1, 2, 3, 4 si 6 (jocurile sunt complete; ofer o cutie din cartoon dizzy unde sa puteti depozita jocurile).
      >
      > Mentiuni:
      > Tot ce vand este original mai putin cablul RGB care a fost cumparat din UK.
> [...]
    • Nicolae Popa
      Message 2 of 6 , Jul 18, 2011

        Am doua bucati HC (un HC-90 si un HC-91), complete, ambele defecte.

        Ma poate ajuta cineva (contra cost, bineinteles) cu repararea lor?
        Locuiesc in Slobozia, dar mai am drumuri prin Bucuresti.
        De asemenea, le pot trimite prin Posta.

        Multumesc.
      • Bogdan Marcu

          Message 4 of 6 , Jul 19, 2011
            HC-90: porneste, apare logo-ul, dar nu merge nici o tasta
            HC-91: porneste, dar apare un ecran in patratele negru/albastru/violet. Nu merge nici o tasta.
            Initial, tot asa afisa, iar dupa un timp, pur si simplu a aparut logo-ul. Doar ca mergeau tastele.
            Nu mergeau tastele, asa ca am schimbat cum m-am priceput o dioda, si acum nu mai merge nici o tasta.

            Vreo sansa?