Amstrad 1512

  • dan g
    Message 1 of 2 , Jun 6, 2011
      Salut tuturor!

      Am facut rost de un antic Amstrad PC-1512, m-am apucat de restaurarea lui si am
      rugamintea, daca ma poate ajuta cineva cu un controler MFM 8bit ISA si eventual
      o unitate floppy de 360 sau 720.

      Toate cele bune!

    • professional
      Message 2 of 2 , Jun 7, 2011
        Stiu eu unde gasesti tot felul de componete vechi
        Daca esti din Bucuresti pot sa iti explic
        cum intri dinspre Lizeanu pe stra Maica Domnului pe partea stanga este un butic cu trepte
        in acel butic pe partea stanga sunt alimente iar pe partea dreapta gasesti de la procesoare Z80 pana la placi de baza foarte foarte vechi.
        are acel domn multe componete vechi si e imposibil sa nu gasesti acolo
        Daca vrei pot sa merg cu tine sa te conduc pentru ca alta explicatie mai elaborata nu stiu sa iti dau, dar stau in apropiere
        0723728904