Re: microcalculator L/B881

    Message 1 of 4 , Dec 4, 2006
      Eu n-am mai auzit de acest calculator din pacate.
      De unde sti de el? Unde ai vazut asa ceva?

      --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, "gasparmarius"
      <gasparmarius@...> wrote:

      > are cineva documentatiea lui?
      > ceva poze...informatii...orice

    • Rares Atodiresei
      Message 2 of 4 , Dec 4, 2006
        nici eu n-am auzit de el ... vezi ca ai gresit recipientul :)

        <gasparmarius@...> wrote:

        > are cineva documentatiea lui?
        > ceva poze...informatii...orice

        Yahoo! Groups Links

        <*> Your email settings:
            Individual Email | Traditional

        <*> To change settings online go to:
            (Yahoo! ID required)

        <*> To change settings via email:
            mailto:RomanianHomeComputer-digest@yahoogroups.com
            mailto:RomanianHomeComputer-fullfeatured@yahoogroups.com

            http://docs.yahoo.com/info/terms/

        Need a quick answer? Get one in minutes from people who know. Ask your question on Yahoo! Answers.
      • ftpMaster
        Message 3 of 4 , Dec 5, 2006
          L/B881 a fost un microcalculator bazat pe i8080 (si perifericele din
          familie), dezvoltat la inceputul anilor '80 de radioamatorii din grupul lui
          Lix (Nicoara Paulian) - LixCo, care au realizat si faimosul transceiver
          A412, printre altele.
          Evolutia ulterioara a LixCo o puteti gasi pe
          http://www.adcon.ro/about/index.html si
          http://www.adcon.ro/en/about/index.html (versiunile nu sunt chiar
          identice...).
          Referitor la documentatie, daca se ia colectia Tehnium de la mijlocul anilor
          '80 la puricat, sigur se vor gasi - cel putin partial - schemele.
          Probabil au aparut ceva materiale si prin Radioamatorul.
          Am vorbit cu un amic radioamator si se pare ca s-ar putea gasi chiar cateva
          exemplare functionale... si documentatia aferenta.

          nici eu n-am auzit de el ... vezi ca ai gresit recipientul :)

          Message 4 of 4 , Dec 7, 2006
            da am gasit ceva tehniumuri cu L/B881 (si schema lui)...da ma
            intrebam daca mai exista vreo bucata functionala.oricum in
            tehniumurile pe care le-am mai gasit nu am vazut sa fie vreo poza cu
            carcasa lui,am vazut doar cablajul cu toate piesele montate

            --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, "ftpMaster"