Re:DDsuport

  • Bubu Bububu
    Message 1 of 6 , Nov 27, 2005

      George ai cumva idie unde pot gasi dischete 3,5" DD ?

      Fireste cu HD nu am reusit sa fac nimic.

      Cele bune,
      Andrei

    • George Chirtoca
      Message 2 of 6 , Nov 28, 2005
        --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, Bubu Bububu
        <bubu200574@y...> wrote:

        > Salut,
        >

        > George ai cumva idie unde pot gasi dischete 3,5" DD ?
        >
        > Fireste cu HD nu am reusit sa fac nimic.
        >
        > Cele bune,
        > Andrei
        >

        > ---------------------------------
        > Yahoo! Music Unlimited - Access over 1 million songs. Try it free.

        Nu cred ca se mai gasesc pe la noi. Eventual prin targuri cu
        vechituri. Pe internet am gasit odata un magazin virtual care mai
        vindea asa ceva, dar nu era din Romania...
        Poti utiliza in schimb fara probleme dischete HD, de 1.44, acoperind
        orificiul de HD. Nu e recomandat, pentru ca in timp e posibil sa se
        piarda informatia, dar eu nu am avut probleme.

        Succes!
      • Bubu Bububu
        Message 3 of 6 , Nov 28, 2005
          Eu nu am reusit aseara cu programul tau de scriere sa trec CPM-ul pe
          discheta err: bad sector 0 , write 1, am crezut ca este din cauza ca este Hd
          discheta (am incercat cu 2 bucati si acelesi mesaj).
          Daca nu asta este motivul atunci ce poate fi?

          Andrei

        • George Chirtoca
          Message 4 of 6 , Nov 28, 2005
            <bubu200574@y...> wrote:

> [...]
            >
            > Andrei
            >

            > ---------------------------------
            > Yahoo! Music Unlimited - Access over 1 million songs. Try it free.

            Trebuie ca discheta sa fie formatata in prealabil pentru a putea
            scrie imaginea pe ea. O poti formata cu comanda format [-v] sau se
            poate formata in timp ce se scrie imaginea, daca se specifica
            parametrul -f: cpmimg write <file> -f. E recomandat si parametrul -v,
            pentru a verifica datele scrise.
            Cel mai probabil asta e problema, daca nu cumva discheta e stricata.

            Spune-mi dc a mers.
          • Bubu Bububu
            Message 5 of 6 , Nov 28, 2005

              Se mentine eroarea , am folosit alte dischete, nu am acoperit oare gaura
              care trebuia?
              E vorba de gaura patrata din stinga jos (nu cea de read only) ?

              ps
              Am promisiuni de schemele de Hc2000 ,din pacate nu le putem posta,
              ci numai sa le trimiti la cererea expresa a cuiva.

              Andrei

            • Cristian Dumitriu
              Message 6 of 6 , Nov 29, 2005
                M-ar interesa pe mine schemele de HC2000 :)