Caut o tastatura functionala sau carcasa completa HC

  • dan_g_79
    Message 1 of 5 , May 8 4:40 AM
      Salutare tuturor!

      Caut o tastatura functionala sau carcasa completa HC, in care vreau sa montez o placa de HC85 "Rev. A" cu rom original de Spectrum. Ma poate ajuta cineva?

      Multumesc anticipat!
    • Bogdan Cristian Marcu
      Message 2 of 5 , May 8 5:25 AM
        am carcasa dar fara tastatura, daca vrei sa-mi zici. Carcasa e de plastic.
        Bogdan

        Sent from my iPhone

[...]

      • dan g
        Message 3 of 5 , May 9 3:24 AM
          Multumesc, dar am nevoie de tastatura.

[...]

        • The blind mosquito
          Message 4 of 5 , May 9 3:33 AM
            Eu am o tastatura HP Compac, din anii '90, mufa tip jack 5 pin. Daca e cineva interesat (si sta in bucuresti), sa dea de stire. Mie-mi prisoseste, o folosesc pe post de raft pentru niste cabluri de retea. In caz ca apar doritori, tastatura are vreo 2-3kg.
            Message 5 of 5 , May 9 11:10 AM
              Am postat mai demult ceva comentarii despre cum se poate confectiona o tastatura de hc/cobra din tastaturi PC vechi; important este sa gasiti tstaturi cu cablaj nu cu folie cum sunt cele noi; se ia tastatura veche de PC ,se intrerup traseele originale si se fac strap-uri pentru configuratie hc/cobra ; cu putina rabdare iese ceva... eu am facut una saptamana trecuta insa inca nu am conectat-o intrucat nu sunt hotarat daca sa o fac in carcasa de hc sau de sine statatoare; practic am "radiat" tastele si traseele de pe o tastatura hc cu smirghel dupa care am gaurit din nou cablajul pentru taste PC ,am refacut trasee cu sarma din cablu telefonic masiv multifilar (foarte bun pentru strap-uri) si am lipit pe taste abtipild-uri scoase la imprimanta; a iesit o tastatura de care sunt multumit - chiar daca nu arata ca de fabrica - o pot folosi mult mai lejer decat o tastatura originala; pe langa faptul ca se pot pune si taste compuse dupa schema cobra ;As pune ceva poze cu cele 3 tastaturi confectionate de mine insa nu am decat un telefon cu camera de 2 megapixeli  si nu prea mai e nici spatiu pe grup.

              Pentru conectare folosesc perechi de mufe DB15 (ca la joystick PC) , iar carcase pot fi utilizate de la switch-uri ethernet SMC 16/24 porturi sau dvd playere dezafectate.

              Hai ca din nou am scris un roman despre ceva simplu ,dar sper sa va fie util
              Cu stima
              Liviu - YO7HLQ