Re: [RomanianHomeComputer] Re: Problema imagine HC91

    Message 1 of 11 , Mar 30, 2011
      Daca vrei si ai timp pentru asa ceva iti trimit MP cu ceea ce am lucrat eu pana acum: Scheme HC91/2000 in eagle si un inceput de harta HC91 si harta completa HC2000; poate reusesti sa termini ce am inceput eu inaintea mea si poate descoperi si greselile...
      Daca zici ca ai lucrat in autocad iti va fi foarte simplu sa lucrezi in eagle.