Re: [RomanianHomeComputer] Re: CoBra Back to Life

  • copcea@yahoo.com
    Message 1 of 47 , Mar 6, 2011
      Draga Cristian,

      eu folosesc orice sistem care se adapteaza scopului propus:
      Windows la firma pe pc-uri;
      Linux pe orice server;
      Mac pe laptopul meu;
      iOS pe Cisco;
      etc etc.

      De accea pot sa iti spun ca Eagle pe linux looks like crap, dar pe Windows este o feerie sa lucrezi cu el.
      Pe de alta parte pare a fi si utilizat pe scara larga, motiv suplimentar pentru care l-am adoptat si exact din acelasi motiv nu lucrez cu open-source de care nici nu am auzit. Dar, what a heck, fiecare cu a lui.

      Nu am facut cablaj dupa proiectul in Eagle pentru ca nu ma mai intereseaza subiectul reproducerii acestui aparat. Am trei aparate functionale in casa, unul simplu, unul cu disc si unul modificat la 128k, e suficient.
      Nu cred insa sa fie multe greseli pe acolo, dat fiind ca orice alt proiect facut in Eagle si transpus in practica a functionat 100%.

      Message 47 of 47 , Mar 25, 2011
        Ba da, sunt standard.
        Uite de unde se poate cumpara: http://www.lotharek.pl/
        Interesant este si DIVIDE