Re: CoBra Back to Life

  • jesse_blue7
    Message 1 of 47 , Mar 6, 2011
      Proiectul de CoBra folosea i8272A. Exista o deosebire intre 8272 si 8272A si nu stiu daca 8272 ar functiona in Cobra. E posibil, dar nu stiu sigur. Eu de unde sint am gasit un dealer de piese prin California care a gasit undeva un stoc de piese nefolosite. Am dat cam 7 dolari pe unul si am luat 100, asta pentru ca adun un stoc complet de piese pentru 100 de calculatoare, sa am ce construi pina ajung la cimitir. Dupa cite stiu e complet iesit din fabricatie peste tot, nu sint sigura daca rusii, chinezii sau japonezii l-ar mai fabrica in ziua de azi.

      --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, Catalin Mihaila <mihaila_ac@...> wrote:

      > M-am uitat pe net pentru 8272 si am vazut ca mai poate fi gasit si sub urmatoarele nume: I8272 (Intel), KR1810WG72(Rusia), KR580VG72 (Rusia), uPD765 (Texas Instruments), D765AC (NEC-Japan), CM609P (Bulgaria), D8272, P8272
      >
      > Are cineva unul de vanzare pe okazii dar e cam scump: http://www.okazii.ro/catalog/52611154/nec-d765ac-8643kd.html

    • Catalin Mihaila
      Message 47 of 47 , Mar 25, 2011
        Ba da, sunt standard.