Eproame rusesti (echivalente-2716) RF1 ,RF2 ,RF5

  • Liviu G
    Message 1 of 1 , Mar 1 9:58 PM
      Am reusit sa-mi fac in sfarsit un stergator UV cu drosel si bec Hg de 250W ,am sters /rescris o gramada de eprom-uri 27c128-256-512 ,insa din cele rusesti am reusit sa sterg doar 2 buc RF5; mai am cel putin 10-20 buc pe care nu reusesc sa le sterg; la citire programatorul AD-MEM03 (Adelaida) imi arata ca memoriile sunt scrise ,respectiv in loc de FF in toate locatiile am 00 sau 02;mai am un caz particular in care toate locatiile sunt FF insa imi spune ca memoria "is not empty".

      Observatie: ROM-ul de 32k de HC2000 de pe grup demareaza un HC91 ,dar nu am incercat inca cu extensia atasata

      Procedeul de stergere folosit a fost urmatorul: cate 6 memorii sub becul UV la distanta de aproximativ 5 cm ,tinute 5 min dupa ceas fara sa scurtcircuitez pinii;la unul din experimente am tinut 10 min ,iar rezultatul a fost 00 in loc de 02 in toate locatiile.

      Stie cineva sa-mi explice care e treaba? eu banuiesc ca memoriile respective sunt prea batrane ,insa pe de alta parte - dupa ce l-am intrebat pe Gogu' ce parere are - am ajuns la concluzia ca : ori au un procedeu diferit de stergere (distanta fata de lampa / timp de expunere) ,ori programatorul meu nu face fata acestor chip-uri "energofage", ori prima mea banuiala e corecta.

      Multumesc
      Liviu YO7HLQ