Ajutor in identificarea unei carti

  • dcmsoft_goc
    Message 1 of 9 , Sep 9, 2006
      Buna ziua tuturor,

      Am o carte (mai bine zis ramasitele ei) care a stat la baza
      introducerii mele in programare, si as dori sa o identific mai precis
      ca sa o pot consulta la Biblioteca Nationala (unde stiu precis ca
      exista). Din pacate, tocmai cele mai importante elemente de
      identificare s-au pierdut (copertile si primele cateva pagini
      exterioare din ambele directii), asa ca problema nu e foarte simpla.
      Pot spune despre carte ca avea un titlu de genul "Ghidul realizarii
      jocurilor pe ZX spectrum" sau "Cum sa realizam jocuri pe ..."
      (cuvinte-cheie: jocuri, realizare), si ca, printre programele featured
      erau: unul 'paianjeni si piramide', unul 'tarzan', si unul care desena
      un elicopter imens pe ecran.

      Daca este cineva care stie precis la ce carte ma refer, as aprecia
      informatii cu privire la titlul exact, anul aparitiei, editura,
      autorii, si mai ales ISBN. Nu sper sa mai aiba cineva vreun exemplar
      'spare', dar inarmat cu identificarea pot consulta volumul la BN
      oricand am nevoie sa imi mai gadil corzile nostalgice... :)

      Multumesc pentru atentie.
      Message 2 of 9 , Sep 9, 2006
        Eu stiu de aceasta carte si cred ca o si am. Poate o scanam, daca e cea care te intereseaza:
        http://www.librarie.net/carti/7348/Cum-sa-realizam-jocuri-pe-calculator-Ion-Diamandi

        dcmsoft_goc <dcmsoft_goc@...> wrote:
[...]

        Do you Yahoo!?
        Get on board. You're invited to try the new Yahoo! Mail.

      • dcmsoft_goc
        Message 3 of 9 , Sep 9, 2006
          Da, despre aceea este vorba. Ar fi o idee interesanta sa fie scanata,
          desi nu stiu unde s-ar putea stoca.

          Multumesc.
        • Acoustiq DJ
          Message 4 of 9 , Sep 9, 2006
            Nu cred ca mi-a scapat vreun program din cartea aia... Those were the days.

            Referitor la stocare: eu am spatiu "kklau" pe server [cred ca vreo 15 - 20GB pot sa pun la dispozitie], dar am banda limitata la 256kbit [UPC]. Daca va convine, rezolvam si cu acces http [cu upload prin ftp]. That's all I can do...

            Acoustiq / eXiGe

            dcmsoft_goc <dcmsoft_goc@...> wrote:
            Da, despre aceea este vorba. Ar fi o idee interesanta sa fie scanata,
            desi nu stiu unde s-ar putea stoca.

            Multumesc.

            Yahoo! Groups Links

            <*> Your email settings:
            Individual Email | Traditional

            <*> To change settings online go to:
            (Yahoo! ID required)

            <*> To change settings via email:
            mailto:RomanianHomeComputer-digest@yahoogroups.com
            mailto:RomanianHomeComputer-fullfeatured@yahoogroups.com

            http://docs.yahoo.com/info/terms/

            Do you Yahoo!?
            Everyone is raving about the all-new Yahoo! Mail.

            Message 5 of 9 , Sep 11, 2006
              OK. Am sa incerc sa o scanez de saptamana viitoare. Apoi vedem unde o putem posta.
              Salut.

              http://groups. yahoo.com/ group/RomanianHo meComputer/

              http://groups. yahoo.com/ group/RomanianHo meComputer/ join
[...]

              Get your email and more, right on the new Yahoo.com

              Message 6 of 9 , Oct 10, 2006
                Salut!

                Am reusit intr-un final sa gasesc un scaner si sa scanez urmatoarele:
                Ion Diamandi - cum sa realizam jocuri pe calculator
                Ion Diamandi - 40 jocuri logice in basic
                ice felix - manual hc91
                ice felix - manual if1.
                In total 55 MB. Am sa apelez la dl. Acoustiq DJ pt stocare. Le pot
                pune temporar la mine, seara de obicei e online: ftp://82.208.173.251.

                --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, George Chirtoaca

                Message 7 of 9 , Oct 11, 2006

                  Daca am aduna in mega bytes, nu am umple nici un sfert de CD :).
                  O alte idee pt distributia materialelor intr-un spatiu permanent
                  online, mai mare, ar fi Google Pages unde intentionez sa fac o pagina.

                  Si apropos, azi, 11 octombrie, se implineste 1 an de la infiintarea
                  grupului :). Cred ca am avut de invatat multe de la acest grup si de
                  la membri lui. Sper sa se extinda in continuare si sa lucram la
                  realizarea urmatoarelor obiective:
                  - documentare
                  - scanare carti romanesti
                  - scanare manuale
                  - digitizare soft romanesc
                  - noi proiecte soft
                  - noi proiecte hardware
                  Daca aveti sugestii, lista e deschisa.

                  Proiecte (programe) la care m-am gandit sau contribuit:
                  - o librarie pentru acces la disc pe HC, la nivel de fisiere si sectoare
                  - catalog extins pt dischetele de HC, e implementat 80%, va utiliza
                  libraria de disc
                  - un manager de fisiere pt. HC, cu interfata semi-grafica, va utiliza
                  libaria de disc si o librarie pentru interfata grafica scrisa de
                  Cristi Grecu.
                  - o interfata de port serial pentru HC, proiectata de Cristi Grecu
                  - un compresor performant (aprox. ca zip) de imagini pentru HC,
                  ruleaza pe PC, va produce imagini (screen$) auto-extractabile pe HC,
                  implementat 50%
                  - extindere HCDisk pentru mai multe formate de disc si imagini de
                  disc, inclusiv HC Basic si HC CP/M, eventual asemanator 22dsk,
                  implementat 50%
                  - scanare carti/manuale legate de calculatoarele romanesti
                  - digitizare (in format tap sau tzx) de soft-uri romanesti

                  Un an nou cu spor! :)

                  --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, Catalin Ispasoiu
                  <n_icf@...> wrote:

                  > Salut,
                  >
                  > Ar fi interesant, daca tot ce a scos acest grup,
                  > sa fie compilat pe un dvd sau dvd-uri si apoi distribuite.

                  {font-size:13px;font-family:arial,helvetica,clean,sans-serif;}

                  Message 8 of 9 , Oct 12, 2006
                    Cartile scanate mentionate sunt disponibile aici:
                    http://george.chirtoaca.googlepages.com
                    Sper sa mai adaugam.

                    Message 9 of 9 , Oct 12, 2006
                      Rectificare...link-ul e fara punct la sfarsit, adica: