Re: [RomanianHomeComputer] Re: file upload

  • The blind mosquito
    Message 1 of 3 , Aug 24, 2006
      Imi cer scuze. Voi sterge fisierele de pe site.
      Discutiile oricum tot pe grup se tineau, nu
      intentionam sa fac si forum sau ceva asemanator.
      Cum am vazut ca lumea dorea sa posteze niste
      materiale care ocupa mai mult mam oferit sa le
      gazduiesc. Sunt puse astfel incat are acces toata
      lumea care stie de site; situl nu este indexat de
      catre motoarele de cautare pentru ca nu are nimic
      completat in campurile meta, plus ca nu are absolut
      nici un text pe el (textul este cel indexat de catre
      motoarele de cautare).
      Deasemenea, nu imi scot absolut nici un profit din
      gazduirea materialelor pe site, dupa cum observati nu
      exista nici o reclama, situl fiind dedicat pentru
      gazduirea fisierelor si atat.
      Dupa cum se poate observa, in fiecare folder sunt puse
      si descrierile identice de pe grup, cu autorul care
      le-a facut (se observa in fisierele 0 description.txt)

      Imi cer scuze inca odata ca v-am deranjat.O seara buna,

      http://mail.yahoo.com