Re: file upload

    Message 1 of 3 , Aug 24, 2006
      Hai sa facem clara o chestie. Grupul nu e doar un spatiu de stocare
      pentru fisiere. Unele din acele fisiere au fost mult muncite. Ai putea
      sa ceri voie sa le copiezi in alta parte. Si te rog nu mai insista ca
      lumea sa trimita fisierele la tine pe mail si nu pe grup. E nevoie de
      putina conduita...
      Multumesc pentru intelegere.

      --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, "giuflex_titan"
      <giuflex_titan@...> wrote:

      > De astazi toate fisierele de pe grup se gasesc si la adresa
      > http://romanianhomecomputer.blindmosquito.evonet.ro
      > Motivul: viteza execrabila de download de pe grupurile de la yahoo
      > (la toate se intampla aceeasi chestie, am si eu grupurile mele pe
      > care patesc la fel)
      >
      > Deasemenea, mai mult spatiu de stocare.
      > Daca doriti sa adaugati fisiere noi, trimite-ti-le la adresa
      > blindmosquito@... iar in limita timpului disponibil le voi
      > pune. Va rog sa le trimiteti la adresa specificata, nu la cea de pe
      > yahoo, cel mai intemeiat motiv ar fi viteza de download.

> [...]
    • The blind mosquito
      Message 2 of 3 , Aug 24, 2006
        Imi cer scuze. Voi sterge fisierele de pe site.
        Discutiile oricum tot pe grup se tineau, nu
        intentionam sa fac si forum sau ceva asemanator.
        Cum am vazut ca lumea dorea sa posteze niste
        materiale care ocupa mai mult mam oferit sa le
        gazduiesc. Sunt puse astfel incat are acces toata
        lumea care stie de site; situl nu este indexat de
        catre motoarele de cautare pentru ca nu are nimic
        completat in campurile meta, plus ca nu are absolut
        nici un text pe el (textul este cel indexat de catre
        motoarele de cautare).
        Deasemenea, nu imi scot absolut nici un profit din
        gazduirea materialelor pe site, dupa cum observati nu
        exista nici o reclama, situl fiind dedicat pentru
        gazduirea fisierelor si atat.
        Dupa cum se poate observa, in fiecare folder sunt puse
        si descrierile identice de pe grup, cu autorul care
        le-a facut (se observa in fisierele 0 description.txt)

        Imi cer scuze inca odata ca v-am deranjat.O seara buna,

        http://mail.yahoo.com