Jocuri pe caseta

  • Alex Danes
    Message 1 of 7 , Nov 11, 2010
      Aveti jocuri pe caseta din cele editate de jeco? Observ una aici:

      http://www.okazii.ro/catalog/45278078/casete-audio.html#galerie

      Dar nu stiu daca mai are continutul original.

      Alex

    • cyware2001
      Message 2 of 7 , Nov 11, 2010
        Cunosc exact cazul. Caseta este ok.

        L-am sunat pe tip si el fiind un fost utilizator de HC, initial s-a mirat foarte tare ca exista interes pentru asa relicve, devenind brusc un mare afacerist si cerand pe caseta respectiva vreo 10 lei daca bine tin minte (era listatat cu 2 lei parca la gramada cu altele).

        --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, Alex Danes <alexdanes2002@...> wrote:

        > Aveti jocuri pe caseta din cele editate de jeco? Observ una aici:
        >
        > http://www.okazii.ro/catalog/45278078/casete-audio.html#galerie
        >
        > Dar nu stiu daca mai are continutul original.
        >
        > Alex

      • mihai_vasiliu_93
        Message 3 of 7 , Nov 24, 2010
          Unde pot gasi jocurile si programele romanesti care se vindeau pe casete? (de descarcat)
          Am si eu o caseta Jeco si alte casete cu jocuri originale, dar fiind vechi, benzile s-au rupt si nu le mai pot recupera integral.

        • Florin Giurcan
          Message 4 of 7 , Nov 24, 2010
            www.softec69.tk

                 Florin Giurcan
                     Servicii IT
             - configurare retele
             - sisteme de operare
             - devirusari
             - recuperare date
             - depanare hardware
             - realizare site-uri
             - programe software personalizate

               TEL: 0742845684
                  softec.online

            Ai probleme cu dantura? Clic aici !

> [...]

            > http://www.okazii.ro/catalog/45278078/casete-audio.html#galerie
            >
            > Dar nu stiu daca mai are continutul original.

            <*> Your email settings:
                Individual Email | Traditional

            <*> To change settings online go to:
                (Yahoo! ID required)

            <*> To change settings via email:
                RomanianHomeComputer-digest@yahoogroups.com
                RomanianHomeComputer-fullfeatured@yahoogroups.com

                http://docs.yahoo.com/info/terms/

          • Florin Giurcan
            Message 5 of 7 , Nov 24, 2010
              nu sunt chiar jocurile pe care le vrei dar ai unele facute de mine.