Re: [RomanianHomeComputer] HC Commander

    Message 1 of 7 , Oct 8, 2010
      Salut

      Asta s-ar traduce cam asa: "Vrei calule ovaz?";am vazut link-ul si pare destul de interesant ,ramane ca tu sa decizi daca merita sa te ocupi in continuare de programelul respectiv;oricum cred ca toti membrii grupului iti suntem recunoscatori pentru proiectele tale.

      Cu stima

      Message 2 of 7 , Nov 11, 2010
        Aveti jocuri pe caseta din cele editate de jeco? Observ una aici:

        http://www.okazii.ro/catalog/45278078/casete-audio.html#galerie

        Dar nu stiu daca mai are continutul original.

        Alex

      • cyware2001
        Message 3 of 7 , Nov 11, 2010
          Cunosc exact cazul. Caseta este ok.

          L-am sunat pe tip si el fiind un fost utilizator de HC, initial s-a mirat foarte tare ca exista interes pentru asa relicve, devenind brusc un mare afacerist si cerand pe caseta respectiva vreo 10 lei daca bine tin minte (era listatat cu 2 lei parca la gramada cu altele).

          --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, Alex Danes <alexdanes2002@...> wrote:

          > Aveti jocuri pe caseta din cele editate de jeco? Observ una aici:
          >
          > http://www.okazii.ro/catalog/45278078/casete-audio.html#galerie
          >
          > Dar nu stiu daca mai are continutul original.
          >
          > Alex

        • mihai_vasiliu_93
          Message 4 of 7 , Nov 24, 2010
            Unde pot gasi jocurile si programele romanesti care se vindeau pe casete? (de descarcat)
            Am si eu o caseta Jeco si alte casete cu jocuri originale, dar fiind vechi, benzile s-au rupt si nu le mai pot recupera integral.

          • Florin Giurcan
            Message 5 of 7 , Nov 24, 2010
              www.softec69.tk

                   Florin Giurcan
                       Servicii IT
               - configurare retele
               - sisteme de operare
               - devirusari
               - recuperare date
               - depanare hardware
               - realizare site-uri
               - programe software personalizate

                 TEL: 0742845684
                    softec.online

              Ai probleme cu dantura? Clic aici !

> [...]

              > http://www.okazii.ro/catalog/45278078/casete-audio.html#galerie
              >
              > Dar nu stiu daca mai are continutul original.

              <*> Your email settings:
                  Individual Email | Traditional

              <*> To change settings online go to:
                  (Yahoo! ID required)

              <*> To change settings via email:
                  RomanianHomeComputer-digest@yahoogroups.com
                  RomanianHomeComputer-fullfeatured@yahoogroups.com

                  http://docs.yahoo.com/info/terms/

            • Florin Giurcan
              Message 6 of 7 , Nov 24, 2010
                nu sunt chiar jocurile pe care le vrei dar ai unele facute de mine.