HC Commander

    Message 1 of 7 , Oct 7, 2010

      De mult timp am inceput un HC Commander, un file explorer gen Norton Commander pentru HC cu disc. Desi nu e chiar terminat, poate fi folosit.
      Se poate folosi ca program "RUN" pentru discheta. E rapid, pentru ca citeste discheta la nivel de sector. Interfata e conceputa pe 64 de caractere pe rand.
      Afiseaza fisiere text, detalii despre fisiere: tip, dimensiune, atribute, etc.
      Daca e util cuiva, poate gasesc timp sa-l termin.

      http://sites.google.com/site/georgechirtoaca/projects
      Message 2 of 7 , Oct 8, 2010
        Salut

        Asta s-ar traduce cam asa: "Vrei calule ovaz?";am vazut link-ul si pare destul de interesant ,ramane ca tu sa decizi daca merita sa te ocupi in continuare de programelul respectiv;oricum cred ca toti membrii grupului iti suntem recunoscatori pentru proiectele tale.

        Cu stima

> [...]
        > Afiseaza fisiere text, detalii despre fisiere: tip,
        > dimensiune, atribute, etc.
        > Daca e util cuiva, poate gasesc timp sa-l termin.

      • Alex Danes
        Message 3 of 7 , Nov 11, 2010
          Aveti jocuri pe caseta din cele editate de jeco? Observ una aici:

          http://www.okazii.ro/catalog/45278078/casete-audio.html#galerie

          Dar nu stiu daca mai are continutul original.

          Alex

        • cyware2001
          Message 4 of 7 , Nov 11, 2010
            Cunosc exact cazul. Caseta este ok.

            L-am sunat pe tip si el fiind un fost utilizator de HC, initial s-a mirat foarte tare ca exista interes pentru asa relicve, devenind brusc un mare afacerist si cerand pe caseta respectiva vreo 10 lei daca bine tin minte (era listatat cu 2 lei parca la gramada cu altele).

            --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, Alex Danes <alexdanes2002@...> wrote:

            > Aveti jocuri pe caseta din cele editate de jeco? Observ una aici:
            >
            > http://www.okazii.ro/catalog/45278078/casete-audio.html#galerie
            >
            > Dar nu stiu daca mai are continutul original.
            >
            > Alex

          • mihai_vasiliu_93
            Message 5 of 7 , Nov 24, 2010
              Unde pot gasi jocurile si programele romanesti care se vindeau pe casete? (de descarcat)
              Am si eu o caseta Jeco si alte casete cu jocuri originale, dar fiind vechi, benzile s-au rupt si nu le mai pot recupera integral.

            • Florin Giurcan
              Message 6 of 7 , Nov 24, 2010
                www.softec69.tk

                     Florin Giurcan
                         Servicii IT
                 - configurare retele
                 - sisteme de operare
                 - devirusari
                 - recuperare date
                 - depanare hardware
                 - realizare site-uri
                 - programe software personalizate

                   TEL: 0742845684
                      softec.online

                Ai probleme cu dantura? Clic aici !

> [...]

                > http://www.okazii.ro/catalog/45278078/casete-audio.html#galerie
                >
                > Dar nu stiu daca mai are continutul original.

                <*> Your email settings:
                    Individual Email | Traditional

                <*> To change settings online go to:
                    (Yahoo! ID required)

                <*> To change settings via email:
                    RomanianHomeComputer-digest@yahoogroups.com
                    RomanianHomeComputer-fullfeatured@yahoogroups.com

                    http://docs.yahoo.com/info/terms/

              • Florin Giurcan
                Message 7 of 7 , Nov 24, 2010
                  nu sunt chiar jocurile pe care le vrei dar ai unele facute de mine.