Hmm...se pare ca nu e nimeni interesat

  • giuflex_titan
    Message 1 of 4 , Aug 24, 2006
      Pana se va gasi un spatiu de gazduire mai mare, domnul care spunea ca
      poate sa puna pe net schema de cobra si manualul, poate sa mi le
      trimita pe mail, va comunic adresa unde le voi uploada.
      Message 2 of 4 , Aug 24, 2006
        Multumesc pentru ajutor. In caz ca nu incap pe grup, le pot posta pe
        situl meu de geocities sau pe calculatorul de acasa, pana le descarca
        toata lumea.
        Are idee cineva cat e spatiul de stocare la Google groups?

        --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, "giuflex_titan"
        <giuflex_titan@...> wrote:

        > Pana se va gasi un spatiu de gazduire mai mare, domnul care spunea ca
        > poate sa puna pe net schema de cobra si manualul, poate sa mi le
        > trimita pe mail, va comunic adresa unde le voi uploada.

      • Horatiu Slavescu
        Message 3 of 4 , Aug 24, 2006
          In wekkend le voi scana si apoi voi coafa un pic imaginile. Hartia s-a
          ingalbenit de atata vreme. Pot sa le gazduiesc eu, am spatiu si latime
          de banda. Cand termin prima lucrare si va fi online o sa va anunt.
          Incep cu COBRA BASIC, de care am scris aseara.
          Apoi cu schema Cobrei.
          Apoi cu CIP-3.

          Acum ceva offtopic: De MSX stie cineva ceva? Sunt foarte rare in RO.
          M-ar interesa modelul de la Philips, VG8010.
        • giuflex_titan
          Message 4 of 4 , Aug 24, 2006
            La google groups nu ai spatiu de stocare. este doar grup pentru chat.
            La msn ai 5 mega spatiu pentru grupuri.

            Niste poze scanate la o rezolutie calumea (mai ales pentru scheme)
            ocupa destul de mult, am experimentat si eu cu astea. Paginile de
            text, ocupa in jur de 6-7 mega facute pdf (pentru 20 de pagini).
            La geocities parca tot 20 de mega este spatiu.

            Cat despre gazduire pe calculatorul de acasa...nu prea e recomandat
            pentru ca viteza de transfer va fi mica. Pe actualul spatiu gazduit
            la evolva viteza de transfer este mare (iar pentru cei care sunt in
            reteaua evolva, printre care si eu...viteza de transfer e comparabila
            cu cea de copiere in retea a unor fisiere..100Mbps :D)