HC home made

  • Mihai Iancu
    Message 1 of 3 , Aug 17, 2010
      Salutare!

      Sunt membru nou pe-aici, deci nu prea sunt la curent cu discutiile care au fost pe grup.

      Ma gandeam, de cand am intrat la facultate, sa imi construiesc eu, home made, un HC. Intrebarile mele sunt:

      1) Este un proiect realizabil?
      2) Cat de scumpa e toata treaba? Cam cat m-ar costa, in mare, piesele?
      3) Mai am sanse sa gasesc anumite piese astfel incat sa finalizez proiectul?

      Mihai

      --
      Mihai Iancu

      Organizatia Studentilor din Electrotehnica

      0742559036

    • copcea@yahoo.com
      Message 2 of 3 , Aug 17, 2010
        Mihai,

        mie mi-a luat 2 luni sa "refac" cablajul de CoBra in Eagle si inca nu l-am pus in productie. Tot de hobby a fost.
        Sincer, fara cablaj intr-un CAD oarecare si fara un aparat functional langa mine, nu m-as apuca de treaba, nu este usor deloc.

        Daca tot esti tanar student, iti recomand sa lucrezi cu Atmel sau PIC pentru proiecte, sunt usoare de facut si mult mai de viitor decat orice contine Z80.
        Astea cuZ80 sunt acum doar pentru melancolici ca mine care asta au facut la viata lor pentru ca...altceva nu exista la momentul respectiv.

        Tot ca sfat batranesc, iti recomand sa te apuci de ceva lucrativ, pentru ca in ziua in care va incepe sa iti para rau ca ai pierdut timpul cu himere, va fi prea tarziu.

        Cristian Copcea