manual si scheme Cobra

  • Horatiu Slavescu
    Message 1 of 5 , Aug 23, 2006
      Scormonind prin casa (dupa altceva, evident) am gasit o carticica:
      "COBRA Basic Manual de utilizare" realizata de ITCI Brasov in 1988. Si
      mi-am amintit ca am si schema Cobrei, cu explicatii exhaustive. De
      asemenea am si schema lui CIP-3.
      Daca vreti sa le postez, le voi scana si le voi depune pe net ca sa fie
      accesibile.
      Horatiu
      Message 2 of 5 , Aug 23, 2006
        Ar fi grozav! Multa lume cred ca e interesata (eu sigur sunt). Nu cred
        ca incape tot pe grup, dar incercam.

        Multzam.

        --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, Horatiu Slavescu
        <horatius@...> wrote:

> [...]
        > asemenea am si schema lui CIP-3.
        > Daca vreti sa le postez, le voi scana si le voi depune pe net ca sa

      • giuflex_titan
        Message 3 of 5 , Aug 23, 2006
          Sa imi spuneti cat de mare este. Imi trimiteti arhivat pe bucati si
          il pun eu la mine pe site. Am 1GB spatiu:D Ieri pe seara mi-a fost
          acceptata cererea.

          Daca vreti, puteti sa va faceti cont de mail la google apoi accesati
          googlepages si va faceti site (va logati cu adresa de mail de la
          google). Aveti 100 mega spatiu de stocare. Partea proasta este ca nu
          accepta arhive sau executabile. Contul de mail la google se face
          momentan doar primind invitatie. Care doriti invitatii...dati-mi
          mail. Principalul avantaj la google este existenta sitebuilderului.

          Daca vreti sa va faceti cont la evolva, dureaza mai mult pana va dau
          ei acceptul. Partea proasta este ca nu au site builder, insa au toate
          facilitatile in rest (acces ftp, creeare de subdomenii nelimitate,
          etc) spatiul de stocare este 1GB.
        • Horatiu Slavescu
          Message 4 of 5 , Sep 16, 2006
            Salut!
            Da, am schemele de Cobra.
            Desi am promis ca le voi publica pentru grup, dupa ce am scanat 12 file
            (e o carte in format B5) s-a stricat scaneru'. Acu astept momentul sa ma
            pot ocupa de scaner si apoi revin cu Cobra & Co. In ce priveste spatiul
            de stocare, nu e o problema. Voi pune scanarile pe serverul meu, cu
            acces via ftp si html. Exista si latime de banda suficienta.
            Deocamdata am alte prioritati si trebuie sa ma ocup de baietelul meu,
            Sebi, viziteaza www.horatius.ro

            Horatiu

            Message 5 of 5 , Sep 17, 2006
              Neata

              Am eu schemele scanate de cineva dar sunt 30 de mb zip
              daca le trimit prin mail dureaza 2,3 zile.

              Daca vreti le trimit si le puneti voi pe grup

              P.S. Nu sunt 100% calitate ,dar o sa incerc pana la 1
              ianuarie le prelucrez (acum sunt ocupat cu renovari la
              casa si totul este impachetat)Sunt si eu pasionat de
              aproape 1 an si incerc sa repar o cobra si un hc.

              http://mail.yahoo.com