HC85 carcasa metalica

  • dan_g_79
    Message 1 of 5 , Jul 22, 2010
      Salutare tuturor!

      Am o placa de HC85 din primele versiuni (CPU Zilog nu MMN, memorii INTEL), pe care am reparat-o si as vrea sa-i gasesc o carcasa originala, din aceea metalica. Are cineva vreuna disponibila?

      Toate bune!
    • Cosmin Mihnea DUMITRESCU
      Message 2 of 5 , Jul 25, 2010

        Pot oferi o carcasa originala de plastic dar fara tastatura. Gratis, evident.

        Cosmin

        Message 3 of 5 , Jul 25, 2010
          Salutare..ok..bun..arata frumos..da care-i "poanta" ???
          Ca nu contine Z80,...si nici vre-o placa de Spectrum.

          Message 4 of 5 , Jul 26, 2010
            Mie personal mi-a placut jucaria, pentru ca permite reproducerea melodiilor din jocurile vechi, de la clape. Nu mi se pare chiar off-topic.

            --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, "YO3GHM" <yo3ghm@...> wrote:

            > Salutare..ok..bun..arata frumos..da care-i "poanta" ???
            > Ca nu contine Z80,...si nici vre-o placa de Spectrum.

          • diesel_ct
            Message 5 of 5 , Jul 27, 2010
              Ar fi fost si mai dragut daca folosea un chip AY / YM pentru sinteza, nu tot microcontroller.. si de asemenea pacat de circuitele originale de sinteza :P