Revista Ramtop?

  • cyware2001
    Message 1 of 2 , May 1, 2010
      Are cineva o copie scanata dupa aceste reviste? Au aparut doar 2 numere putin timp dupa Hobbit (parca prin '94).

      Am cautat de mi-au iesit ochii si nimic.
    • phantasmagoria2002
      Message 2 of 2 , Jul 28, 2010
        <cyware2001@...> wrote:

        > Are cineva o copie scanata dupa aceste reviste? Au aparut doar 2 numere putin timp dupa Hobbit (parca prin '94).

        RAMtop-urile Reviste este cam mult spus, mai degraba sunt niste fanzine suis genereis pe hartie\si-n format de ziar ;) .

        De altfel la noi pe vremea Spectrumului, inainte nici nu se punea problema (89) desi mai apareau franturi de stiri si programe inserate prin varii reviste, iar dupa nici atat n-au existat reviste de gen, HobBit din care inca mai detin niste exemplare (fizice), nu prea arata si cu siguranta nici nu era o revista desi asa se autointitula.